beantwoord

MijnTele2 app

Ik probeer mijn tele2 app te openen maar lukt niet is all 2 maanden zo heb hem geupdate maar nog steeds niet. Heb een Iphone 7 .

icon Beste antwoord door Jurrien van Tele2 15 juni 2017, 08:41

Hallo Ertugrul38!

Vervelend dat je de Mijn Tele2 app niet werkend krijgt op je iPhone 7. Met de laatste verbeteringen zouden er geen problemen meer moeten zijn.
Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Mocht dat geen verbetering geven dan hoor ik graag welke versie van iOS en welke versie van de app je gebruikt, dat zal ik dan doorgeven aan het team dat ermee aan de slag is.

Groetjes Jurrien

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 2
Badge
Hallo Ertugrul38!

Vervelend dat je de Mijn Tele2 app niet werkend krijgt op je iPhone 7. Met de laatste verbeteringen zouden er geen problemen meer moeten zijn.
Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Mocht dat geen verbetering geven dan hoor ik graag welke versie van iOS en welke versie van de app je gebruikt, dat zal ik dan doorgeven aan het team dat ermee aan de slag is.

Groetjes Jurrien
Ik had hem verwijderd en opnieuw gedownload toen werkte hij gewoon goed tot vandaag nu werkt hij niet meer ik heb ios 10.3.2 en de app versie is 3.4.0
Reputatie 2
Badge
Bedankt voor het testen en je reactie Ertugrul38.
Ik heb deze problemen gelijk doorgegeven aan de mensen die de app ontwikkelen zodat ze ermee aan de slag kunnen. Voor nu kun je helaas alleen gebruik maken van de webversie en updates voor de app in de gaten houden.
Groeten Jurrien
Reputatie 2
Badge
Bij deze is dit topic gesloten.
- Jurrien