beantwoord

MijnTele2 activering mislukt (op 2e mobiele abbo)

• 3 september 2016
  • 11 reacties
  • 262 x bekeken

Geachte/Beste,

Vooraf:
- Toen wij klant werden van Tele2 mobiele abonnement, vond er een e-mailadres registratie plaats ter activering van MijnTele2.
- Paar dagen geleden hebben wij nog 1 mobiele abonnement afgesloten, wederom met registratie op eenzelfde e-mailadres.

Probleem:
- Momenteel kan ik MijnTele2 account op ons 2e mobiele abbonement niet activeren (omwille van het feit dat uw Tele2 systeem ons 1e abonnment in acht neemt).
- Wij zijn ook naar een Tele2 winkel geweest, maar de medewerker heeft het e-mailadres niet kunnen wijzigen.

Vraag/verzoek:
Welke Tele2 medewerker kan ik van harte een prive-bericht toezenden met de relevante mobiele nummers en e-mailadressen?

Hopende dat we ons MijnTele2 account op ons 2e lopende abonnement kunnen activeren.

Mvg,
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 6 oktober 2016, 14:06

Hoi!
Er is weer het een en ander aangepast in het account. Als het goed is ontvang je een mail op het e-mailadres dat begint met de letter B. En in die mail staat een link waarmee je het e-mailadres kunt aanpassen. Net zoals vorige keer is deze link 24uur geldig.
Ik ben benieuwd of het na die aanpassingen wel lukt. Als het toch niet lukt, kun je dan weer de foutmelding doorgeven?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

^bump
Reputatie 5
Badge +4
Hoi ligaliga,
Ik ga mijn best doen. 🙂 Zou jij deze klantgegevens van beide abonnmenthouders willen sturen in een privébericht:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Mobiele telefoonnummer
E-mailadres

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik heb het e-mailadres aangepast. Als het goed is hebben jullie nu op het e-mailadres waarnaar ik het moest aanpassen een mail gehad om het de voltooien. Deze mail is 24uur geldig. Als je hem niet in je inbox ziet, zou je dan even willen kijken of hij in je spam zit?
Ik hoor graag of het gelukt is. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee!
Ik heb op jouw verzoek opnieuw het e-mailadres aangepast. De mail die je hebt ontvangen is weer 24uur geldig. :)
Hopelijk lukt het nu wel.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hio Ligaliga,
Ik lees net je privéberichtje.
Ik stuur je nogmaals een nieuwe link. Dan weet ik namelijk of we het over dezelfde link hebben. Dus zodra je vandaag weer een email van ons krijgt met een link, ben ik benieuwd of het dan wel werkt.
Als het dan ook niet werkt moet ik kijken voor een andere oplossing.
Groetjes Kiko
Hey Kiko,
- Mijn zusje had het betreffende e-mail wederom ontvangen, echter met eenzelfde negatieve resultaat.
- Mijn inziens betreft dit een structureel ICT foutje binnen het Tele2 account systeem, indien soortgelijk probleem ook door andere klanten ervaren wordt.
- Wellicht dat u het kunt aankaarten bij uw ICT collega's.
- Bij voorbaat hartelijk dank.

Groeten,
^bump (helaas nog steeds wachtende op hulp/reactie)
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb het intern uitgezet en ik hoop snel een reactie te krijgen. 🙂
Zodra ik iets hoor, kom ik bij je terug.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi!
Er is weer het een en ander aangepast in het account. Als het goed is ontvang je een mail op het e-mailadres dat begint met de letter B. En in die mail staat een link waarmee je het e-mailadres kunt aanpassen. Net zoals vorige keer is deze link 24uur geldig.
Ik ben benieuwd of het na die aanpassingen wel lukt. Als het toch niet lukt, kun je dan weer de foutmelding doorgeven?
Groetjes Kiko
It's finally done! Hartelijk dank omtrent uw gewaardeerde inspanningen.

- Dankzij Tele2 is de prijsafspraken muur van de grote 3 telecomproviders doorbroken.
- Jarenlang leden consumenten onder het monopolie van de gevestigde orde.
- Tele2 dient alleen nog een aantal puntjes op de i te zetten (waaronder optimalisatie mijn tele2 account & app)

Keep it up!

Adios!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi!
Wat fijn om te lezen! :D
Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. :)

Wat leuk dat je die punten even benoemd hebt! Dat laatste klopt inderdaad. We zijn hier met het MijnTele2 team ook hard mee bezig om dit te optimaliseren. :)

Geniet van je maandag! Groetjes Kiko