Beste antwoord door pipodeclown
Bekijk origineel berichtMijnTele2 activeren lukt niet door eerder gebruikt mailadres
Ik heb een sim only for kids - abonnement voor mijn dochter afgesloten via mijn e-mailadres. Dit zelfde mailadres heb ik al eerder gebruikt voor mijn eigen abonnement en tele2 account. Door hetzelfde mailadres te gebruiken kan ik voor het kids abonnement geen tele2-account activeren en de tele2-app niet gebruiken. Is het op een of andere manier toch mogelijk het account te activeren?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Omdat er geen reactie binngekomen is, ga ik er vanuit dat opgelost is.
Ik sluit dit topic. Heb je nog vragen? Kun je een nieuw topic starten.
Fijne dag 🙋
Ik sluit dit topic. Heb je nog vragen? Kun je een nieuw topic starten.
Fijne dag 🙋
Hi Maurice,
Een emailadres kan maar eenmaal gebruikt worden voor MijnTele2 en per klantnummer kan er maar 1 emailadres genoteerd worden.
Wanneer jouw dochter haar eigen klantnummer heeft, moet daar een ander emailadres komen te staan.
Wanneer jouw account al actief is, kun je daar op in loggen en je eigen emailadres wijzigen zodat jullie verschillende emailadressen hebben.
Of je kunt haar emailadres door ons laten wijzigen
Gr, Bernadet
Een emailadres kan maar eenmaal gebruikt worden voor MijnTele2 en per klantnummer kan er maar 1 emailadres genoteerd worden.
Wanneer jouw dochter haar eigen klantnummer heeft, moet daar een ander emailadres komen te staan.
Wanneer jouw account al actief is, kun je daar op in loggen en je eigen emailadres wijzigen zodat jullie verschillende emailadressen hebben.
Of je kunt haar emailadres door ons laten wijzigen
Gr, Bernadet
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.