beantwoord

MijnTele2 Account kan ik nog niet inloggen als nieuwe klant

  • 11 November 2020
  • 3 reacties
  • 395 x bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

Ik ben sinds kort klant van Tele2 (In zekere zin moet ik dat nog worden.)

Ik heb de Apple iPhone 12 Pro ge-preorderd met een abonnement. 
Ik heb hier en daar even rond gekeken op het forum en ik zie dat veel mensen hun orde status nakijken via MijnTele2, maar nu kan ik daar niet op inloggen. 

Klopt dit en kan dit later pas?

 

Ik begrijp het namelijk nu niet goed en persoonlijk vind ik het controleren van mijn order status via de mail een beetje onduidelijk, aangezien het vrij algemeen is.

Misschien stel ik hiermee een domme vraag of misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar zoals ik al zei, ben ik een nieuwe klant bij Tele2 en daarmee nog niet echt goed bekend met hoe Tele2 te werk gaat en hoe dit soort dingen in elkaar steken.

Ik hoop dat er iemand is die mijn vraag kan beantwoorden, zodat ik weet waar ik verder aan toe ben en hoe het verder gaat.

Met vriendelijke groet,

Jesse

icon

Beste antwoord door pipodeclown 13 November 2020, 00:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Mijn Tele2 is pas te activeren als je een actief nummer hebt bij Tele2, dus volgens mij zit er weinig anders op dan te wachten op bericht van de vervoerder dat je toestel op voorraad is en je een bezorgafspraak kunt maken.

Reputatie 1

Dankjewel Pipo, dan weet ik voldoende.

Fijn dat je me op de hoogte stelt, ik wist hier zelf niet veel van, kon er ook niet veel over vinden op de website van Tele2.

Ik wens je een hele fijne dag toe en nogmaals bedankt voor je reactie.

Reputatie 1

Mijn Tele2 is pas te activeren als je een actief nummer hebt bij Tele2, dus volgens mij zit er weinig anders op dan te wachten op bericht van de vervoerder dat je toestel op voorraad is en je een bezorgafspraak kunt maken.

Dankjewel Pipo, dan weet ik voldoende.

Fijn dat je me op de hoogte stelt, ik wist hier zelf niet veel van, kon er ook niet veel over vinden op de website van Tele2.

Ik wens je een hele fijne dag toe en nogmaals bedankt voor je reactie.