beantwoord

MijnTele2

  • 24 september 2016
  • 4 reacties
  • 109 x bekeken

Reputatie 2
waarom kan ik niet meer inloggen in mijn tele 2 ?
icon

Beste antwoord door fanta2013 27 september 2016, 13:21

Bedankt , sinds vandaag lukt het weer.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem.Je bent niet de enige.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Fanta,
Kun je niet meer inloggen in de app of op de webversie of beide?
Heb je al eens een andere internetbrowser geprobeerd? En je cookies verwijderd?
En wat voor melding krijg je precies?
Ook ben ik benieuwd of je (als je via de app niet kunt inloggen) de app al eens verwijderd hebt. Je toestel daarna weer opnieuw hebt opgestart om vervolgens de app weer opnieuw te downloaden.

@Herbie1971: Ik vroeg het net toevallig ook in een ander topic. Zou je misschien je eigen topic willen aanmaken? Dan word je daar verder geholpen.

Groetjes Kiko
Reputatie 2
Bedankt , sinds vandaag lukt het weer.
Reputatie 5
Badge +4
Dat is fijn! 🙂
Ik zal dan ook hierbij het topic sluiten.
Fijne dinsdag nog!
Groetjes Kiko