beantwoord

Mijn tele2 werkt niet

  • 13 September 2020
  • 6 reacties
  • 686 x bekeken

Sinds al eenige tijd werkt mijn tele2 niet en kunnen mensen niet inloggen,dit probleem melden helpt weinig en word niets met dit probleem gedaan tot op heden, zeer vervelend kan nu niets eens mijn nieuwe bestelling volgen ect op dit moment is het al 10 dagen buiten werking en nog niet opgelost vraag me af wanneer dit eens onderzocht en gemaakt word

icon

Beste antwoord door Rob1971 14 September 2020, 20:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Krijg je een foutmelding?

Kon je wel inloggen voordat je je bestelling hebt gedaan? Was je bestelling een verlenging?

Lukt inloggen in de Tele2 app wel?

 Bedankt voor je reactie ,voorheen kon ik wel inloggen maar dit zal er geen invloed op hebben het is gewoon een erg langdurige storing waar niets aan gedaan word.Ik gebruik geen tele2 app en deze optie heb ik ook niet

Reputatie 7
Badge +8

Maar dan een storing voor jou alleen? 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Rob1971,

Welkom op de Community! Bedankt voor het melden van dit issue. Er zijn op dit geen problemen bekend maar ik ga dit wel meteen laten onderzoeken. Ik kan mij voorstellen dat het niet chill is als je niet kan inloggen op jouw MIjnTele2.

Oke first things first! Kan je jouw Community account aanvullen met jouw klantnummer (of Tele2 06-nummer) zodat ik jouw gegevens kan opzoeken en kan je ook aangeven welke diensten  je hebt bij ons?
Om het onderzoek te starten is het belangrijk dat we een aantal dingen controleren. Wat gebeurd er als je inlogt? Krijg je een foutcode of blijft het inlogscherm hangen?

Vaak helpt het om een incognitoscherm te openen en dan te proberen in loggen. Je kan hier op deze website lezen hoe je een incognitoscherm opent.
Ook kan je de cookies  verwijderen van je browser, op deze website wordt uitgelegd hoe je dat doet.

Ik hoor graag van je of bovenstaande tips hebben geholpen. Geef je ons een update? Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

 

Hallo Cas.

Het probleem was wel bekend volgens de chat met tele2.

Het is sinds vandaag eindelijk weer opgelost en kan ik weer inloggen op mijn tele2,was blijkbaar een zware bevalling

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Rob1971,
Bedankt voor jouw update! Het probleem was bekend en is opgelost. Excuses voor het ongemak! 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje.
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent: