beantwoord

Mijn tele2 website ligt eruit? Kan niet bellen naar klantenservice want op zoek naar pukcode

  • 28 July 2018
  • 6 reacties
  • 4985 x bekeken

Hallo,

Ik heb mijn code te vaak verkeerd ingetypt op mobiel. Vervolgens probeer ik pukcode te vinden op mijn tele2, bij overzicht producten, maar ik zie slechts een roze vlak. Dit blijkt bij veel andere pagina's ook het geval te zijn: slechts een gekleurd vak, geen tekst. Bij een andere pagina alleen maar codes van vormgeving of i.d. Het ligt niet aan mijn internet en bij sommige pagina's doet de mijn tele2 website het wel (namelijk: overzicht).
Ik hoop dat jullie hier zo snel mogelijk iets aan kunnen doen, want ik kan nu niet naar huis om daar mn pukcode te checken en ik kan jullie ook niet bellen om naar mijn pukcode te vragen omdat ik niet in mijn mobiel kan en weinig mensen in de omgeving heb die ik kan vragen. Zal waarschijnlijk uiteindelijk wel moeten bellen, maar ik hoop dat jullie van dit probleem weten en er zsm iets aan kunnen doen, ook voor andere klanten natuurlijk.

Gr.
icon

Beste antwoord door Nick1 28 July 2018, 14:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Ik heb even gekeken, maar alles laad voor mij prima.

Heeft u de kaart waar de simkaart in zat niet meer? Ook daarop is de PUK code te vinden.

Mvg
Ik heb even gekeken, maar alles laad voor mij prima.

Heeft u de kaart waar de simkaart in zat niet meer? Ook daarop is de PUK code te vinden.

Mvg


Zoals vermeld ben ik op dit moment niet thuis en kan ik nu of in de nabije toekomst niet naar huis. Wel goed om te horen dat alles bij jou wel prima laadt. Bij mij is dat echter nog steeds niet het geval.
Bedankt voor de reactie!
Reputatie 5
Ik heb even gekeken, maar alles laad voor mij prima.

Heeft u de kaart waar de simkaart in zat niet meer? Ook daarop is de PUK code te vinden.

Mvg


Zoals vermeld ben ik op dit moment niet thuis en kan ik nu of in de nabije toekomst niet naar huis. Wel goed om te horen dat alles bij jou wel prima laadt. Bij mij is dat echter nog steeds niet het geval.
Bedankt voor de reactie!


Als het voor mij (en andere) wel laad, Ligt het probleem aan uw pc/verbinding. Hier kan tele2 weinig aan doen.

Als u een PC/laptop gebruikt zou even een http://www.speedtest.net/ kunnen proberen, (klik op ga/go en laat het zijn ding doen).

Wellicht dat alles weer werkt na een herstart van de PC/laptop.
Reputatie 7
Badge +12
Of probeer eens een andere browser.
Reputatie 7
Of even een in-private sessie in je browser, zodat je met een lege cache de site bezoekt.
Reputatie 6
Hi vraagdaarom, welkom op ons forum!

Er is bij ons geen storing gemeld aangaande MijnTele2 dus de tips die je tot nu toe gekregen hebt van de andere members zijn stuk voor stuk de moeite van het proberen waard.

Is het je verder al gelukt om je pukcode te bemachtigen?