beantwoord

Mijn Tele2 Fout en levertijden

  • 14 November 2017
  • 6 reacties
  • 1695 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hallo,
Elke keer wanneer ik bij mijntele2 klik op "bestelling en levering", staat er "Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens." in een rode balk.
Hebben meer mensen dit? Ik heb laatst namelijk de Iphone X besteld, en omdat de levertijd van de Iphone X heel onduidelijk is, wil ik graag weten hoe het zit met mijn bestelling.

P.s.
Ik heb nog 2 vragen.
Toen ik de Iphone bestelde, heb ik gekozen voor nummerbehoud. Het nummerbehoud is ingeplanned op 27 november. Krijg ik mijn Iphone eerder, of krijg ik mijn Iphone pas wanneer het nummerbehoud compleet is afgerond?

De levertijd van de Iphone X was 3 dagen toen ik hem bestelde. Nu is de levertijd 2/3 weken. Geld dat ook voor mij of krijg ik mijn Iphone over 3 dagen?

Heel erg bedankt!
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 15 November 2017, 16:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als de Iphone voor die dag niet geleverd kan worden (en je dus ook nog geen simkaart hebt) wordt automatisch de portering een paar dagen uitgesteld.
Als de Iphone voor die dag niet geleverd kan worden (en je dus ook nog geen simkaart hebt) wordt automatisch de portering een paar dagen uitgesteld.
Bedankt! Weet u misschien hoe het zit met MijnTele2?
Reputatie 4
Hoi zixzy,

Je hoeft inderdaad niet bang te zijn dat je abonnement al in gaat als je je toestel nog niet hebt 🙂.
Ik kijk graag met je mee hoe het komt dat je die melding in je MijnTele2 account krijgt. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Hoi zixzy,

Je hoeft inderdaad niet bang te zijn dat je abonnement al in gaat als je je toestel nog niet hebt 🙂.
Ik kijk graag met je mee hoe het komt dat je die melding in je MijnTele2 account krijgt. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
bedankt! Ik zal het zeker doen. Maar stel m'n nummer wordt pas 27 nov overgezet, kan ik mijn telefoon dan ook eerder krijgen?
Reputatie 4
Hoi zixzy,

Zeker weten, het kan gebeuren dat je eerder je telefoon ontvangt, die kun je dan alvast gebruiken met je huidige simkaart 🙂.

Mark
Reputatie 4
Hoi zixzy,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit daarom nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark