beantwoord

Mijn tele2 app werkt niet

  • 23 June 2019
  • 12 reacties
  • 8299 x bekeken

Als ik op de mijn tele2 app wil inloggen dan krijg ik steeds de melding "er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b. opnieuw". Maar dit heb ik nu al bijna een halve maand. Ik heb de meest recente versie van de app.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 1 August 2019, 11:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Werkt inloggen op Mijn Tele2 (de website) wel?
Werkt inloggen op Mijn Tele2 (de website) wel?
Sorry, ik kon even niet inloggen vanochtend (goede timing) maar het werkt weer en net als voorgaande dagen heb ik altijd kunnen inloggen op tele2.nl.

Aanvullend, ik heb vanochtend de app opnieuw geïnstalleerd en nu kom ik niet eens meer ingelogd.
Reputatie 7
Badge +8
Nieuwe versie 6.3.0?
Nieuwe versie 6.3.0?
Ik heb net de laatste update gedownload maar kom nog steeds niet ingelogd.
Reputatie 7
Badge +8
Jammer, ik dacht dat ze daarom een update hadden verzorgd. Bij mij werkt het wel op Huawei.
Reputatie 7
Heb je al eens de app verwijderd, vervolgens opnieuw opgestart en toen de app weer geïnstalleerd?
Wat voor type toestel gebruik je trouwens, Android of iPhone?
Zelfde probleem hier! Heer irritant, is bij mij ook al een paar weken zo. Is niet voor het eerst dat het login systeem van de app zo buggy is... Fix dit ASAP Tele2!

Ik heb de meest recente versie van de Tele2 App (6.3.0). Ik heb een iPhone X (iOS 12.2.1). Ik heb de app verwijdert, telefoon opnieuw opgestart en weer gedownload. Wachtwoord gewijzigd van tele2 account.. allemaal zonder resultaat. Ik heb nu alleen via het web inzage tot mijn account..
Reputatie 4
@rfvb Natuurlijk helpen we iedereen waar mogelijk! Je kunt hiervoor eenvoudig zelf een topic openen via onderstaande link!
https://forum.tele2.nl/topic/new

We zien je graag terug in je eigen topic!

Met vriendelijke groet,
Petra
Reputatie 4
@Vincent50 Kun je mij een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
Daarnaast graag de volgende informatie: je gebruikersnaam, log je in met een wachtwoord of 5 cijferige code en de exacte foutmelding.
Ik ga dan voor je aan de slag.

Groet Petra
Reputatie 4
Bedankt voor je privébericht. Zoals je medegedeeld hebben we het in behandeling.

We houden contact.

Gr Petra
Reputatie 4
Hierbij een update met betrekking tot de inlog problemen voor de MijnTele2 app: We wachten nog op goedkeuring vanuit Apple en Google. Zonder goedkeuring van deze partijen kunnen we de update niet live zetten in de Playstore en Appstore.
Reputatie 4

Nieuwe update staat inmiddels in de App- en Playstore. Klant geeft aan dat het inloggen weer lukt.
Uit de reacties die we krijgen maken we op dat dit alleen werkt wanneer er geen leestekens in het wachtwoord wordt gebruikt.
Hier wordt verder nog onderzoek naar gedaan.

Topic ga ik hierbij sluiten.

Fijne dag, groet Petra

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel: