beantwoord

Mijn Tele2 app stopt direct na opstarten

  • 27 February 2018
  • 10 reacties
  • 1066 x bekeken

Wanneer ik de Mijn Tele2 app open, stopt deze automatisch direct. Dit probleem treedt op sinds de laatste update van de app (versie 3.8.0).

Toestel: Nexus 6P
OS: Android Oreo 8.1
icon

Beste antwoord door Emiel van Tele2 21 March 2018, 09:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 1
Hoi Paul,

Allereerst welkom op het forum.

Krijg je ook een foutmelding of sluit de app helemaal af? Had je ook al even geprobeerd de app opnieuw te installeren?

Groet Emiel
Ik heb precies hetzelfde probleem, maar dan al een paar weken, Ik heb zojuist mijn telefoon gereset en het probleem blijft voort bestaan op mijn LG Nexus 5X.
Reputatie 1
Goedemiddag Jkapitein,

Ik neem aan dat je dan ook de laatste versie van de app en de besturingssoftware op je telefoon hebt geinstalleerd. Er is momtenteel geen algemene storing met de app. Mocht je nog steeds problemen ondervinden met het gebruiken van de app, zou je hier dan een nieuw topic voor willen aanmaken.

Groet Emiel
Hallo Emiel,

Zodra ik de app probeer te starten, verschijnt de melding: "Mijn Tele2 has stopped", met daaronder twee opties: "Open app again" en "Send feedback". Dat is het, er verschijnt geen verdere foutmelding.

Ik heb geprobeerd op de data van de app te verwijderen en daarna de app te starten -> geen oplossing.
Ik heb geprobeerd om de app te verwijderen, opnieuw te installeren en daarna de app te starten -> geen oplossing.

Ik zie op het forum andere gebruikers met hetzelfde probleem. Zie bijvoorbeeld dit topic: https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/tele-2-app-stopt-direct-na-starten-na-android-feb-2018-update-70157

Heeft het te maken met Android Oreo 8.1?
Paul, je forumnaam is niet toegestaan volgens de regels. Er mag geen tele2 in je naam. Als je een andere naam als "paul.versluis" wilt, geef dat dan even aan, dan kan een moderator dat voor je aanpassen.
Paul, je forumnaam is niet toegestaan volgens de regels. Er mag geen tele2 in je naam. Als je een andere naam als "paul.versluis" wilt, geef dat dan even aan, dan kan een moderator dat voor je aanpassen.

paul.versluis is prima 🙂
Reputatie 7
Ik denk ook dat een compatibiliteits probleem is met 8.1, heb op een telefoon met LineageOS 15.1 (gebaseerd op Oreo 8.1) getest en werkt ook niet.
Reputatie 5
Paul, je forumnaam is niet toegestaan volgens de regels. Er mag geen tele2 in je naam. Als je een andere naam als "paul.versluis" wilt, geef dat dan even aan, dan kan een moderator dat voor je aanpassen.

paul.versluis is prima :-)


Done :)

Henk
Same here. Android 8.1.0, Nexus 5X

Heeft het trouwens zin om "send feedback" te doen als de app crasht?
Reputatie 1
Hoi Scato Eggen

Welkom op het forum, hoe meer feedback hoe beter, dus vooral doorgeven!

Wij zetten deze meldingen door naar onze developpers en hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd kan je via de website: https://www.tele2.nl/mijn-tele2/ op je MijnTele2 account inloggen.

Groet Emiel