beantwoord

Mijn tele2 app sluit direct af

  • 2 April 2017
  • 5 reacties
  • 460 x bekeken

Ik heb een Huawei P10 en Android 7.0 en heb mijn tele2 app geïnstalleerd maar bij het opstarten van de app wordt hij meteen weer afgesloten zonder dat je kunt inloggen. Met Samsung S5 Android 6.0 werkte dit zonder problemen. Mijn vrouw heeft nu de Huawei P9 Android 6 en precies zelfde probleem. Volgens Google Store zijn er deze weken heel veel mensen met zelfde probleem die Tele2 willen opzeggen daardoor dus lijkt me toch wel een ernstig probleem.
icon

Beste antwoord door rudif1 4 April 2017, 10:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Dit is een openbaar forum. Het wordt daarom ook afgeraden om je 06-nummer als inlognaam te gebruiken.
Bedenk een minder privacy-gevoelige naam, en vraag hier of een moderator je naam wil wijzigen in die naam.
Het is niet bekend dat de app niet werkt in combinatie met jouw toestel. Heb jij al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Als je dit gedaan hebt, wanneer heb je dit dan voor de laatste keer geprobeerd? En heb je de nieuwste software al op je toestel geïnstalleerd? Anders kun je deze eerst updaten en dan opnieuw de app downloaden.

Kun je via de computer/website wel inloggen?

Zoals Wh Turner aangeeft is en 06-nummer als naam wel heel persoonlijk, als je deze wilt aanpassen kun je dat zelf doen of aan mij laten weten en dan kan ik heb voor je wijzigen.
De naam heb ik inmiddels laten wijzigen. Ik draai op de laatste update van Huawei en android 7.0 . Ik heb de app met versie 3.3.0 herhaaldelijk verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft. Na het inlogscherm en het met succes inloggen sluit de app automatisch af. Na opstarten van de app daarna wordt hij direct weer afgesloten. Mijn vrouw met een Huawei P9 Lite heeft exact zelfde probleem.
Inloggen op de website in Mijn Tele2 lukt wel zonder problemen. Heeft het probleem te maken met de verlenging en ontvangen van nieuwe sim wellicht ? (geldt zowel voor mijn P10 en P9 Lite van mijn vrouw)
Het probleem is opgelost. Ik kreeg vanochtend een sms dat vandaag nieuwe contract is ingegaan (verlenging) en nu doet mijn Tele2 app het ook weer en kan ik netjes alle gegevens en het verbruik weer zien.
Blijkbaar toch iets te maken met activatie van contract of account.
Fijn dat het werkt! Ik zal daarom dit topic gaan sluiten.
Wanneer je andere vragen hebt kun je een nieuw topic openen.