beantwoord

Mijn Tele2 app

  • 3 September 2017
  • 5 reacties
  • 318 x bekeken

Sinds kort heb ik weer een mobiel abonnement bij Tele2.
Nu heb ik de, Mijn Tele2 app geïnstalleerd, krijg ik mijn oude gegevens van mijn vorige abonnement te zien. Toen heb ik Tele2 gebeld, het kon liggen aan, ik gebruikte het zelfde emailadres als de vorige keer. Zij/ik hebben het emailadres toen veranderd en nu zou het goed moeten gaan. Maar niet dus. Ik heb de geschiedenis vd browsers gewist. Maar ook dat heeft niets geholpen.
Wie weet raad!!!
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 4 September 2017, 18:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Hoi Djokir, welkom op ons forum!

Het kan inderdaad een beetje lastig zijn om je e-mailadres vrij te maken om deze met je nieuwe MijnTele2 omgeving te gebruiken. Ik zal stap voor stap een beschrijving geven van wat er moet gebeuren. Zou je (nogmaals) deze stappen willen doorlopen?

1. Log in op MijnTele2 met je e-mailadres. Ga naar 'Je account' > 'Accountgegevens'. Je ziet hier je klantnummer; begint deze met een 5? Dan zit je op je oude omgeving.

2. Wijzig je e-mailadres bij 'Login-gegevens'. Heb je geen ander e-mailadres paraat? Gebruik dan deze website voor een tijdelijk e-mailadres.

3. Na het invoeren van een nieuw e-mailadres moet je de wijziging bevestigen. Hiervoor wordt een e-mail naar het e-mailadres gestuurd. Open deze mail en volg de link om de wijziging te voltooien.

4. Je eigen e-mailadres is nu vrij om MijnTele2 te activeren! Vul hier je eigen e-mailadres in om de activatie te voltooien.

Lukt dit zo?
Bedankt voor het reageren. Maar niets heeft geholpen. Ik heb een nieuw email adres ingevoerd, de app komt steeds op met de gegevens van mijn oude abonnement. Ik heb de klantenservice hier ook over gebeld, deze hebben toen ook mijn email adres veranderd, dat hielp toen ook niet. Ik heb zelfs mijn telefoon gereset, ook dat heeft niet geholpen.
Helaas voor mij geen Tele2 app. Wel jammer!
Reputatie 6
Gaat dit alleen om de app? Werkt de deskopversie wel gewoon? Heb je wel de links gebruikt in mijn post? Zou je ook aan kunnen geven bij welke stappen het precies mis gaat?

Met meer informatie kan ik je wellicht nog helpen 🙂
Bedankt!!
Hij doet het nu.....ik heb het weer opnieuw allemaal geprobeerd, je stappenplan.
😃
Reputatie 6
Yes! Bedankt voor je geduld ;)

Voor verdere vragen of problemen weet je me te vinden, ik zal je topic nog even open laten.