beantwoord

Mijn tele2 activeren lukt niet

  • 29 mei 2019
  • 2 reacties
  • 131 x bekeken

Hoii, ik heb vanaf vandaag een nieuw abonnement en ik wilde me aanmelden voor mijntele2 maar als ik mijn email invul krijg ik “sorry probeer het een andere keer”
Wat moet ik doen?? De activatie link die ik heb gekregen werkt ook niet
icon

Beste antwoord door WhTurner 29 mei 2019, 11:25

Uit een ander topic:
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Same thing for me also. What should we do?
Uit een ander topic:
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.