beantwoord

Mijn tele2 account linken aan abonnement

  • 12 November 2020
  • 4 reacties
  • 481 x bekeken

Hallo,

Vorige maand is mijn abonnement op mijn naam gezet (stond eerst op mijn moeders naam). Ik gebruikte al wel mijn e-mailadres voor mijn Tele2 account. Echter, nu is mijn Tele2 account niet meer gekoppeld aan mijn abonnement. Ik had gebeld met de klantenservice en die zei dat ik een nieuw account moest aanmaken met een nieuw e-mailadres. Nu heb ik een nieuw e-mailadres aangemaakt, maar krijg ik geen activatie link toegestuurd als ik die aanvraag op jullie site. Als ik mijn oude e-mailadres invul krijg ik die wel maar met een link om mijn wachtwoord te veranderen. Hoe kan ik mijn abonnement weer linken aan een Tele2 account (nieuw of oud account), zodat ik mijn gegevens weer in kan inzien?

Dankjewel,

Isabelle

icon

Beste antwoord door pipodeclown 12 November 2020, 23:14

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7

Log in op het oude account en verander daar je gebruikersnaam in een andere dan je e-mailadres. Gebruik vervolgens je e-mailadres voor het activeren van je nieuwe account.

Het is gelukt. Dankjewel!

Hallo,

 

Sinds een paar weken kan ik mijn abonnement gegevens niet wijzigen of zelfs niet inzien. 

Constant krijg ik de volgende melding: 

FOUT BIJ OPHALEN DATA

Er is iets fout gegaan bij het ophalen van je data, herlaad de pagina of log opnieuw in via mijntele2.

 

Kan hier wat aangedaan worden? Dit geldt zowel via mijn provider (glasvezel) als via de mobiel zelf. 

Reputatie 7

Hallo,

 

Sinds een paar weken kan ik mijn abonnement gegevens niet wijzigen of zelfs niet inzien. 

Constant krijg ik de volgende melding: 

FOUT BIJ OPHALEN DATA

Er is iets fout gegaan bij het ophalen van je data, herlaad de pagina of log opnieuw in via mijntele2.

 

Kan hier wat aangedaan worden? Dit geldt zowel via mijn provider (glasvezel) als via de mobiel zelf. 

Probeer je eens opnieuw te registreren voor Mijn Tele2.