mijn tele2 account aanmaken lukt niet

  • 31 December 2019
  • 8 reacties
  • 316 x bekeken

Ik ben overgestapt van simpel naar Tele2 omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht maar nu wil ik mijn Tele2 account aanmaken en dat kan dan niet. Kan iemand mij hierbij helpen en kan ik mijn account wel gebruiken of moet ik dan eerst een mijn tele2 hebben

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6

Zodra je abonnement ingaat gaat ook de verbruiksmeter lopen, vanaf dan zou je een werkend mijntele2 account moeten hebben.  Nou je hebt alvast 1 duimpje. Gefeliciteerd :muscle_tone1:  

Ik moet eerst nog een mijn Tele2 account aanmaken maar dat werkt dus niet en mijn abbonoment is ook nog niet actief want kan nog niks 

 

Reputatie 6

Heb je zelf opgezegd bij Simpel? Zonder nummerbehoud? Het is beter in de startpost alles te vermelden anders blijven we vragen hoe het zit.

Ja oke maar weet niet wat jullie allemaal nodig hebben heb wel nummer behoud maar niet zelf opgezegd 

 

Reputatie 6

Je krijgt dan vanzelf (niet op za/zo en feestdagen) een SMS bericht dat Tele2 het nummer heeft overgenomen.  Daarna haal je de oude simcard uit het toestel en doe je de nieuwe simcard er in. Vanaf dat moment is het  abo actief en is het in mijntele2 te bekijken. 

Het probleem is dat ik geen mijn Tele2 account kan aanmaken sim kaart is nu wel al actief dus kan nog niet zien hoeveel ik verbruik

 

 

Reputatie 5

Hi @Teun sturm, kan je inmiddels gebruik maken van jouw account? Zo niet, laat het even weten. Dan denken wij met je mee! 

Ja het lukt