Hallo, sinds ik mijn abonnement gewijzigd heb werkt mijn tele2 niet meer. Ik kan mijn verbruik dus niet meer zien. Bij de app kan ik niet eens inloggen en er staat dat er een onverwachte hout is opgetreden. Op de site kan ik mijn verbruik niet zien. Daar staat in het vakje verbruik dat ik daar mijn verbruik kan zien als mijn abonnement ingaat. Kan iemand mij helpen?
Stan Valk
icon
Beste antwoord door Anton van Tele212 September 2019, 09:54
We hebben op dit moment wat algemene storingen met Mijn Tele2 en met de app. We zijn druk bezig om het op te lossen. Je kunt dit topic in de gaten houden voor updates. Voor het inloggen op de app zou je even kunnen proberen om de pincode te wijzigen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.