beantwoord

Mijn tele2

  • 20 April 2017
  • 11 reacties
  • 299 x bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn Tele2, er staat:

Wegens technische problemen is het helaas niet gelukt om in te loggen. Probeer het even opnieuw.
Lukt het op dit moment niet? Probeer het dan later nog eens [of kijk op onze MijnTele2 uitleg pagina voor meer informatie]
Klik hier om terug te keren naar de Tele2 homepage.
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 20 April 2017, 19:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Ik wil er nu op kunnen.
Mijn stiefzoon is afgesloten en ik kan nu niet eens de rekening betalen en ik kan ook al niet bellen.
Wat is dit voor een gekloot.
Ik zit er aan te denken gauw van tele2 af te gaan niks dan ellende.
hopen dat het snel voorbij is ja
ja ik wil toch echt wel betalen via ideal.
ik heb de mijn 2 dagen terug gedaan via normale overschrijving omdat ideal het niet deed en nu ben ik ook afgesloten.

TELE2 GA HET REGELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt hinderlijk. Al vanaf 16 uur geleden. Wil ook betalen. Maar kan niet. Elke keer een gedonder met die app van ze. Shit mennnnnnnn.
is niet alleen app. site ook.
Maar hierdoor wel afsluiting wat voorkomen had kunnen worden stelletje ...........
Idd is echt misselijk. Want ik ben nu ook afgesloten. En ik kan niet betalen. Gedonder elke keer.
Gedonder elke keer.
Waarom werkt de automatische afschrijving niet? Dat zou geen gedonder moeten geven.
Kan een keer mis gaan. De afschrijving. Maar dan moet het wel mogelijk zijn om te kunnen betalen. En ook al gaat het niet om een rek er is vaak wat met de pagina. En dat is erg lastig.
de mijne is in orde nu.
Die van mijn stiefzoon niet kan niet betalen op site via ideal
Kan nog steeds niet inloggen.
vraag: mijn rekening van mob.tel zonder internet.
Moet wel internet betalen???????
Reputatie 6
De problemen met MijnTele2 zijn voor een groot deel opgelost. Houd dit topic in de gaten voor de laatste updates.

Topic gesloten. Mocht je nadat de storing is opgelost nog steeds problemen ervaren met inloggen op MijnTele2 maak dan gerust een nieuw topic aan.