beantwoord

Mijn Tele2

• 9 juni 2016
  • 7 reacties
  • 106 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Ik heb een mailtje gekregen waarin stond dat ik me kon aanmelden voor 'mijn tele2', dit lukt me echter niet omdat ik de melding krijgt dat mijn mailadres al gebruikt wordt.
Dit komt waarschijnlijk omdat ik al eerder een abonnement bij Tele2 gehad heb.

Hoe kan ik alsnog een mijn tele2 account aanmaken waar mijn huidige abonnement en gegevens in staan?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 14 juni 2016, 10:07

Hoi juulr,

Ik heb inmiddels jouw e-mail adres weggehaald uit jouw eerdere account. Ik stuur je nu opnieuw een activatiemail. Wil je het daarmee nogmaals proberen?

Groetjes,
Rick

ik heb met een ander mail adres een account aangemaakt, nu werkt het prima.

Hoe kan ik mijn voornaam wijzigen? Nu staat er Zz, dit moet Juul zijn
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste juulr,

Ik kijk graag voor je hoe we dit exact kunnen oplossen. Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Het is handig als je ook een oud klantnummer hebt of eventueel een oud adres als dit van toepassing is. En wil je ook jouw e-mail adres bijvoegen en eventueel een alternatief e-mail adres doorgeven aan mij?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi juulr,

Ik heb jou een nieuwe activatielink toegestuurd. De link is 24 uur geldig indien je deze daadwerkelijk hebt ontvangen.

Laat je het mij weten?

Groetjes,
Rick
Het is nog niet gelukt. Als ik de link gebruik en inlog met mijn gegevens, zegt ie dat het mail adres al in gebruik is.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi juulr,

Ik heb inmiddels jouw e-mail adres weggehaald uit jouw eerdere account. Ik stuur je nu opnieuw een activatiemail. Wil je het daarmee nogmaals proberen?

Groetjes,
Rick

Nee, zodra ik op de link klik krijg ik de melding:
Dit e-mailadres wordt al gebruikt. Vul een ander e-mailadres in.

Het begint een beetje vervelend te worden. Kan die oude account niet gewoon verwijderd worden?

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Juul,

Ik gokte al dat dat niet jouw naam was 😉 Je kunt de gegevens laten aanpassen nadat je minimaal twee facturen hebt betaald :)

Wel goed dat het inmiddels is opgelost, trouwens! Bedankt voor jouw snelle antwoord :)

Groetjes,
Rick