beantwoord

Mijn tele2 2 abonnementen onder 1 emailadres

  • 1 April 2017
  • 4 reacties
  • 3596 x bekeken

Hallo,

Onze familie heeft 2 mobiele abonnementen onder 1 emailadres staan. Helaas kunnen we nu niet met het 2 abonnement inloggen op mijn tele2. Kan ik het 2 abonnement overzeten naar een nieuw emailadres zodat ik daarmee kan inloggen?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 2 April 2017, 10:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Hoi Digity, welkom op het forum!

Wat je wilt is goed mogelijk. Als je al een tweede e-mailadres paraat hebt dan is het in een paar minuten geregeld. Het makkelijkste doe je dit als volgt:

Je huidige e-mailadres noem ik e-mailadres 1 en je nieuwe e-mailadres noem ik e-mailadres 2
-Log in op MijnTele2 met e-mailadres 1. Ga naar Je Account > Accountgegevens. Bij het kopje 'Login-gegevens' kan je een andere gebruikersnaam instellen. Voer hier e-mailadres 2 in.
-Er wordt een bevestigingsmail gestuurd. Volg de link in de mail die we naar e-mailadres 2 hebben gestuurd om de wijziging te voltooien.
-Ga opnieuw naar de inlogpagina van MijnTele2. Kies "Eerste keer inloggen?" en vul daar e-mailadres 1 in.
-Je krijgt een mailtje om het account te activeren van het abonnement waar je tot nu toe niet bij kon. Zodra je de activatie heb afgerond kan je voortaan op beide accounts inloggen.

Laat me weten of het lukt 🙂
Hoi Digity, welkom op het forum!

Wat je wilt is goed mogelijk. Als je al een tweede e-mailadres paraat hebt dan is het in een paar minuten geregeld. Het makkelijkste doe je dit als volgt:

Je huidige e-mailadres noem ik e-mailadres 1 en je nieuwe e-mailadres noem ik e-mailadres 2
-Log in op MijnTele2 met e-mailadres 1. Ga naar Je Account > Accountgegevens. Bij het kopje 'Login-gegevens' kan je een andere gebruikersnaam instellen. Voer hier e-mailadres 2 in.
-Er wordt een bevestigingsmail gestuurd. Volg de link in de mail die we naar e-mailadres 2 hebben gestuurd om de wijziging te voltooien.
-Ga opnieuw naar de inlogpagina van MijnTele2. Kies "Eerste keer inloggen?" en vul daar e-mailadres 1 in.
-Je krijgt een mailtje om het account te activeren van het abonnement waar je tot nu toe niet bij kon. Zodra je de activatie heb afgerond kan je voortaan op beide accounts inloggen.

Laat me weten of het lukt :)

Ik heb emailadres 1 en emailadres 2. Ik heb ook abonnement 1 en abonnement 2. Als ik nu inlog met emailadres 1, krijg ik abonnement 1. Ik wil uiteindelijk met emailadres 2 kunnen inloggen en daarmee abonnement 2 bekijken. Kan ik dit doen met de bovenstaande methode?
Reputatie 6
Soort van: je hebt dan een derde e-mailadres nodig om een ingewikkelde stoelendans uit te voeren. Dit is echter als je het zelf wilt doen.

Als je e-mailadres 2 wilt koppelen aan abonnement 2 is het wat minder omslachtig als ik dat voor je doe. Ik heb dan wel de volgende gegevens van je nodig (stuur deze privé):
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mailadres 2 en het betreffende 06-nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie de gegevens tegemoet.
Reputatie 6
Het is inmiddels gelukt, bij deze sluit ik het topic.