beantwoord

mijn tele 2 “er is een onverwachte fout melding”

  • 4 September 2019
  • 12 reacties
  • 1419 x bekeken

Ik word er inmiddels kotsmisselijk van, Mijn Tele 2 werkt nu al weken niet. Ik krijg telkens de melding “er is een onverwachte fout opgetreden” klantenservice vertelt mij verwijder de app en start je telefoon opnieuw op, nog steeds zonder succes. Ik heb een unlimited data bundel niet voor niks aangeschaft ik reis en ben zelden thuis, 1gb per dag is binnen no time op als je in de trein Netflix bekijkt, ik betaal nu al weken voor een functie die niet eens werkt. Dan lees ik dat het met het wachtwoord te maken kan hebben als het leestekens bevat, dat vind ik op zich al frappant. Maar aangezien ik via de app alleen een pin code kan gebruiken of gezichts herkenning zijn lees tekens niet van toepassing. Het is toch ongelofelijk dat een app wat essentieel is gewoon niet werkt. Bij deze zodra het contract verloopt verleng ik niet. Ik ga ook een petitie starten hier voor want mijn frustraties lopen echt hoog op. Ik moet gewoon alles kunnen doen wat ik wil op mijn telefoon als ik geen WiFi heb. Daar voor betaal ik niet voor niets 60,00€ p/m
icon

Beste antwoord door pipodeclown 4 September 2019, 23:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Het is 5GB per dag en daarna 1GB aanvullers. Voor je abonnement betaal je maximaal EUR 25 tenzij je er zelf voor gekozen hebt een lening voor een toestel te nemen. Het is natuurlijk vervelend als de app niet werkt, probeer eerst eens de tip van de klantenservice. De app werkt inderdaad met een pincode, maar bij eerste installatie moet je wel je wachtwoord invoeren. Probeer eens op Mijn Tele2 je wachtwoord te wijzigen en daarna in de app.
Hoe verander ik het wachtwoord in mijn tele 2 app? Er staat nergens dat ik me wachtwoord kan veranderen in het begin scherm.
Plus mijn wachtwoord bevat ook alleen letters en getallen, maar geen leestekens dus dat zou het ook niet zijn.
Reputatie 4
@Jensvaneijk Ik begrijp dat het vervelend is wanneer de app niet werkt en je de bundelbooster wilt aanvragen. Nu is er op dit moment ook nog eens een storing gaande waardoor je problemen kunt ondervinden bij het inloggen in de app.
Excuses hiervoor, er wordt gewerkt aan een oplossing.
Jij logt al in met een 5 cijferige code, dan kun je alleen je wachtwoord wijzigen na het inloggen of in je MijnTele2 account via onze website. Check even de tip van pipodeclown.

Laat je het nog even weten?

Groet Petra
@Jensvaneijk Ik begrijp dat het vervelend is wanneer de app niet werkt en je de bundelbooster wilt aanvragen. Nu is er op dit moment ook nog eens een storing gaande waardoor je problemen kunt ondervinden bij het inloggen in de app.
Excuses hiervoor, er wordt gewerkt aan een oplossing.
Jij logt al in met een 5 cijferige code, dan kun je alleen je wachtwoord wijzigen na het inloggen of in je MijnTele2 account via onze website. Check even de tip van pipodeclown.

Laat je het nog even weten?

Groet Petra


Heb me wachtwoord bijgewerkt, wederom zonder resultaat. Was ook te verwachten aangezien de mijne geen leestekens bevat. Is er verder geen enkele andere optie om mijn bundelbooster te activeren als ik geen laptop bijdehand heb?
Wachtwoord is bijgewerkt ook zonder succes, krijg nog steeds dezelfde melding. Is er geen enkele andere optie om je bundel booster te activeren via mijn telefoon?
Reputatie 7
Badge +12
Je kan ook een (gratis) sms sturen naar 1280 met de tekst: NOG 1GB
Oké dat zou ik dan proberen zodra mijne op is dankjewel alvast.
Reputatie 4
@Jensvaneijk Kun je inmiddels al weer inloggen, de problemen zouden namelijk verholpen moeten zijn. En is het verder wel gelukt de booster via SMS aan te vragen?

Groet Petra
@Petra van Tele2 Nope, kan nog steeds niet inloggen en krijg nog steeds dezelfde melding.. heb de app ook nog een keer verwijdert en me tel opnieuw opgestart. Maar krijg wederom dezelfde melding
Reputatie 4
Kun je wel inloggen op je account via onze website? Wil je daarnaast het volgende nog eens proberen: klik bij de app op "PINcode vergeten" en volg dan de stappen om een nieuwe PINcode in te stellen.

Ik ben benieuwd.
Groet Petra
Reputatie 4
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra