vraag

Mijn tele 2

Ik heb vandaag me nieuwe mb's en belminuten/sms gekregen maar in plaats dat ik 1000 mb heb gekregen heb ik maar 843 gekregen terwijl ik nog niks er mee heb gedaan, best raar en vervelend hopelijk kan er wat aan gedaan worden
Mvg sharon

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Sharon, om precies dezelfde reden zocht ik op dit forum: binnen 6 (?) uur ben ik ruim 150 van mijn totale MAAND ruimte van 1000mb kwijt. Hoe kan dat???? (Precies als jij: van 1000 naar 843!)
Hoi , hier precies hetzelfde. Ik check in de ochtend mijn 'Tele2' in afwachting van een nieuwe bundel en zie 843MB staan ipv 1000MB ! Nog helemaal niets gedaan!
Bij mij is het inmiddels aangepast, bij jullie ook?
Bedankt voor de snelle service! ??
Angelica, Heb jij bij Tele2 nog een aanvraag gedaan? Bij mij is niks aangepast.
Bij mij is er ook nog niks aangepast. Heb hetzelfde.
Het was bij mij vanmorgen na een uur netjes aangepast. Helaas....ik check nu 'mijn tele2' en wéér hetzelfde probleem!
Er stond een melding dat er problemen waren met mobiele data en dat alles nu opgelost zou moeten zijn...niet dus!!!
Bij mij hetzelfde probleem , 160mb verbruikt terwijl ik thuis op WiFi zit !? Dus niet opgelost ?
Reputatie 2
Dag iedereen! Zoals jullie misschien al wel weten is er een storing gaande die dit probleem veroorzaakte. Dit probleem zal naar verwachting donderdag opgelost moeten zijn. Onze excuses voor het ongemak. Zie dit topic voor meer informatie!
Ik heb dit ook heb net abbo afgesloten en heb pas 25 mb gebruikt maar is al dik 600mb vanaf van mijn 10 gb
En nu staat er dat ik helemaal geen internet meer heb

En krijg ik sms berichten van 401 om me roaming aan te zetten hebben jullie dat ook?
Reputatie 2
Topic gesloten door gebrek aan activiteit.