beantwoord

Mijn simkaart is geblokkeerd door meerdere verkeerde pogingen.

  • 6 January 2021
  • 5 reacties
  • 836 x bekeken

Mijn simkaart is geblokkeerd door meerdere verkeerde pogingen. Deze wil ik weer unlocken maar ik heb geen tele2 account + ik kan niet op mijn mobiel. Ik kan de customer service dus niet bellen en chatten + mailen gaat niet of duurt heel lang. Graag hulp

icon

Beste antwoord door eric 6 January 2021, 19:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De snelste hulp is online op je mijn tele2.nl account. Als dat niet werkt is daarna het snelst om de klantenservice te bellen voor de PUK code. Die staat trouwens ook op het stuk plastic waar je de simkaart hebt uitgedrukt.

Bellen gaat helaas niet want ik kom mijn telefoon niet op en heb zelf ook nog geen tele 2 account. Om een tele 2 account te activeren krijg ik een sms code toegestuurd waar ik natuurlijk geen toegang tot heb

Reputatie 7
Badge +12

Dan morgen even met een andere telefoon naar de klantenservice bellen

Reputatie 7

Tja als je geen account aanmaakt en dan ook nog het pasje weggooit, dan is dat niet heel handig. de PUK wordt juist verstrekt voor dit soort situaties. Maar goed, je kunt morgen ook proberen aan de chatbot op de website te vragen om een medewerker te spreken of anders te wachten tot in dit topic een Tele2 moderator reageert.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @PatrickJacobs,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart als dat nog niet gelukt is!

Geen zorgen, er zijn meerdere manieren om een geblokkeerde simkaart weer actief te krijgen. Als het niet lukt via MijnTele2 en met behulp van onze chat dan ben je bij mij aan het juiste adres! Omdat je jouw gegevens hebt ingevuld in jouw Community profiel kan ik jouw gegevens erbij pakken en jouw Pukcode opvragen. Daarvoor moet ik wel een strenge controle uitvoeren. Kan je mij een privébericht sturen met daarin het antwoord op deze vragen:

  • Wat is jouw IBAN-nummer?
  • Wat is het totaalbedrag van een recente factuur?

Deze extra controle vragen moet ik stellen omdat de pukcode die jij nodig hebt extra beveiligd is om fraude te voorkomen! Als je deze infomatie hebt gestuurd dan ga ik die controleren en eventueel nog een check met jou doen. Ik hoor graag van je zodat ik meteen voor je aan de slag kan. Ik sta voor je klaar!