mb’s aanvragen via sms snel terug

• 16 december 2020
  • 4 reacties
  • 108 x bekeken

Nadat ik op (het nieuwe verbeterde). Netwerk ben overgezet automatisch. Wat ik misschien niet eens wilde. Is het niet meer mogelijk om (via de oude manier). Continu NOG 1GB via sms kan aanvragen op het 1280 nummer. Nee pas bij 80% verbruik krijg ik een melding wat 5 jaar later pas binnen komt bij mijn sms box door jullie slechte verbinding. Dankzij het aankomende 5G…….. En dan kan ik maar eenmalig 1GB opvragen via de app tot dat. Dat geheel weer 80% verbruikt is.

geef mij maar het oude idee lekker letterijk onbeperkt aanvragen via sms. Met het kopiëren en plakken van NOG 1GB. maar snel terug graag. Nu wordt ik ieder keer uit teams gegooid of als ik game en ben ik pas weer trg online (van wegen jullie nieuw ideetje) pas weer een half uur verder terug online bij mijn team op teams. 

mvg M

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De overstap naar het nieuwe netwerk is geen keuze, ze zijn al een half jaar bezig om iedereen om te zetten en naar verluidt voor het einde van het jaar is het gereed.

Het is nog steeds mogelijk om onbeperkt en gratis bundelboosters te bestellen. Alleen de systeemfout waardoor je eigenlijk meerdere bundelboosters vooraf al kon bestellen is in het nieuwe netwerk niet meer aanwezig. 

Dit abonnement is voor smartphones bedoeld. Niet voor routers of andere m2m doosjes. Daardoor kan het voorkomen dat je snel boven de Fair Use Policy van 5gb per dag uitkomt. Dan is dit product misschien niet voor jou bedoeld. Deze manier van werken is bij alle grote Nederlandse providers hetzelfde met hun unlimited product.

Denk aan een vaste verbinding met wifi zodat je niet alleen onbeperkt data hebt, maar die is dan door de afwezigheid van een Fair Use Policy ook ononderbroken.

Welk abonnement? Zou dan geschikt voor mij wezen of welk provider waar door ik dicht bij het oude kom of op het normale oude gebruik. Van een unlimited data bundel?. Heb. Net een contract verlengd en dit is niet wat ik wou van een unlimited bundel

Reputatie 7
Badge +4

Alle unlimited mobiele abonnementen werken met dezelfde FUP en 1gb bundelboosters. Als je het meer nodig hebt voor andere apparaten dan je eigen mobiel is misschien een vaste aansluiting of een 4g voor thuis product wat voor jou. Bij die laatste zijn de gratis bundelboosters 5gb als de ruime maandbundel op is.

Dan ben ik bij deze geholpen bedankt voor uw support. Nu is het maar een kwestie van afwachten totdat er ooit weer verandering komt, hopelijk wel haha.