beantwoord

Lukt niet om in te loggen mijntele2

  • 25 July 2021
  • 2 reacties
  • 201 x bekeken

Hoi! 

Ik probeer al de heledag in te loggen, op mijn telefoon, op de andere telefoon, laptop en mijn pc.
Op alle apperaten krijg ik de zelfde fout melding als ik probeer in te loggen: “Sorry er ging iets , er is een onverwachte fout opgetreden”

Ja ik heb coockies verwijderd, ik heb incognito geprobeerd en me wachtwoord opnieuw aangevraagd.

Hier onder de fout melding
 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 26 July 2021, 12:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @NickBier,

Welkom op de Community! Op dit moment worden alle klanten overgezet naar de nieuwe MijnTele2 omgeving.
Je mag vanaf nu inloggen met jouw e-mailadres als gebruikersnaam. Meer informatie hierover vind je in dit topic:
 

Mocht het niet werken dan raad ik aan om hier te kijken of het lukt: https://www.tele2.nl/my/registreren

 

Reputatie 7

Heb je ook al geprobeerd je opnieuw aan te melden voor Mijn Tele2?