vraag

Levering telefoon

• 25 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 161 x bekeken

Ik heb gisteren een telefoon besteld en daarbij geselecteerd dat ik nummerbehoud wil. Daarna heb ik wel een bevestigingsmail gekregen maar daarin werd wel gezegd dat nog gegevens gecheckt moesten worden, wat twee werkdagen zou kunnen kosten en wanneer dat klaar zou zijn ik weer een mail zou krijgen. Nu heeft het een werkdag gekost en ik heb nog geen reactie gekregen, wat ook niet erg is want het zou twee werkdagen kunnen duren. Nu heb ik alleen gecheckt hoe het zat met de status van mijn bestelling, aangezien het toch veranderd had kunnen zijn voordat ik een mail had ontvangen, maar nu heeft de virtuele assistent mij duidelijk gemaakt dat het checken of het lukt met nummerbehoud lukt maximaal dertien werkdagen kan kosten en dat ze daarna pas met het leveringsproces kan beginnen. Naar mijn ervaring wordt de telefoon gewoon geleverd en wordt dan pas aan het nummerbehoud gewerkt. Ik zit er dus nu mee dat ik misschien twee weken zonder mijn nieuwe S8 zit aangezien mijn vorige telefoon is gecrasht en niks meer mee gedaan kan worden. Mijn vraag hierbij is of iemand anders hetzelfde probleem heeft gehad en hoe dat ''project'' is gelopen en afgelopen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het hangt helemaal van je oude provider af. Als je nu bij een grote zit (en dan geen Ben, Simpel etc) heb je meestal in een dag al een sms met de bevestiging van de portering. De kleintjes hebben meestal een handmatige check op je huidige contract en dan kan het zo drie werkdagen zijn.
Badge
Hoi famvangool!

Wat @eric zegt klopt helemaal, vaak is de terugkoppeling een stuk sneller. Als je mij een privébericht stuurt met je volledige adres en geboortedatum dan kijk ik de status graag voor je na!

Groetjes Jurrien
Hoi famvangool!

Wat @eric zegt klopt helemaal, vaak is de terugkoppeling een stuk sneller. Als je mij een privébericht stuurt met je volledige adres en geboortedatum dan kijk ik de status graag voor je na!

Groetjes Jurrien

Jurrien, ik heb gister een reactie gegeven in de vorm van een privébericht, maar daar nog geen reactie op gekregen, misschien is het gewoon druk, maar misschien was het privébericht gewoonweg nog niet opgevallen, daarom dit bericht.
Een andere mogelijkheid is, dat Jurrien er gisteren nog niet aan toe is gekomen, en vandaag niet werkt (weekend)
Reputatie 7
Badge +4
Dit blijft een forum en geen chat met de helpdesk. De snelste mogelijkheid is om morgen de telefonische klantenservice te bellen. En anders even wachten tot Jurrien weer werkt.
Badge
Hoi famvangool !

Ik ben er weer 🙂 Bedankt voor je bericht, ik kan je gelijk geruststellen. Je bestelling is goed binnen gekomen en na een extra check ook helemaal doorgevoerd. Hiervan is inmiddels ook een mail gestuurd en is de aanvraag voor nummerovername in behandeling genomen door je huidige provider.
Dat gaat op 27 september gebeuren :)

Groetjes Jurrien