beantwoord

Legitimatiebewijs Bezorging

• 5 mei 2017
  • 2 reacties
  • 762 x bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb mijn bezorging geplaatst en heb reeds een mail ontvangen waar er word geconstateerd dat ik mijn legitimatiebewijs, pinpas en handtekening beschikbaar moet stellen. Onder legitimatiebewijs werd mijn documentnummer correct weergeven, alleen staat er dat ik me zal moeten legitimeren met mijn paspoort. Ik heb alleen mijn ID beschikbaar, aangezien mijn paspoort kortgeleden is verlopen en ik nog geen nieuwe heb aangevraagd. Zover ik weet heb ik bij het bestellen van mijn telefoon ook aangegeven dat ik mij met een ID zal legitimeren. Mijn vraag is dus, zal dit een probleem veroorzaken bij de bezorging? Het documentnummer en alle verdere gegevens kloppen gewoon op de bestelling evenals op mijn ID.......
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 6 mei 2017, 12:30

Hallo bboldewijn,

Bij de bezorging zul je het legitimatiebewijs moeten tonen dat je hebt opgegeven bij de bestelling. Doordat je persoonlijke gegevens hebt ingevuld bij je profiel heb ik gelijk kunnen kijken naar de bestelling en daar is ook het paspoort gebruikt.
Dit kan nu niet meer aangepast worden, de bij ons bekendgemaakte gegevens hebben we doorgegeven voor de ontrole. Wanneer ze nu langs komen zullen ze je ID-kaart niet accepteren, omdat die niet opgegeven is, en leveren ze het toestel niet bij jou af.

Wat ik je in dit geval wil aanraden is om deze bestelling te annuleren of bij de deur te weigeren en een nieuwe bestelling te plaatsen met de gegevens van je ID-kaart. Ik hoor het graag als ik je daarbij kan helpen.

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Hallo bboldewijn,

Bij de bezorging zul je het legitimatiebewijs moeten tonen dat je hebt opgegeven bij de bestelling. Doordat je persoonlijke gegevens hebt ingevuld bij je profiel heb ik gelijk kunnen kijken naar de bestelling en daar is ook het paspoort gebruikt.
Dit kan nu niet meer aangepast worden, de bij ons bekendgemaakte gegevens hebben we doorgegeven voor de ontrole. Wanneer ze nu langs komen zullen ze je ID-kaart niet accepteren, omdat die niet opgegeven is, en leveren ze het toestel niet bij jou af.

Wat ik je in dit geval wil aanraden is om deze bestelling te annuleren of bij de deur te weigeren en een nieuwe bestelling te plaatsen met de gegevens van je ID-kaart. Ik hoor het graag als ik je daarbij kan helpen.

Groetjes Jurrien
Badge
Topic gesloten i.v.m. inactiviteit.
- Jurrien