beantwoord

Koppeling telefoonnummer en mailadres MijnTele2

  • 26 July 2022
  • 9 reacties
  • 104 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Ik heb het contract van mijn telefoonnummer overgenomen van mijn vader door middel van jummerbehoud (rond april). Nu kan ik sindsdien niets meer zien in mijntele2. Het mailadres die destijds gekoppeld stond, was van mij en heb ik gewijzigd naar een andere (email2) toen ik het contract overnam. Het mailadres (email1) die aan mijn huidige abonnement en telefoonnummer gekoppeld is, weergeeft echter geen lopend abonnement in mijntele2. Ook als ik inlog met email2 is er geen actief abonnement in mijntele2. Beide e-mails geven de melding als ik mijn telefoonnummer wil koppelen dat het telefoonnummer reeds aan een ander mailadres gekoppeld staat. Hoe kan ik dit oplossen? Het lijkt alsof mijn telefoonnummer  rondzweeft zonder mailkoppeling voor mijntele2. Terwijl ik e-mails wel ontvang over mijn huidige facturen van mijn nummer op email1. 

icon

Beste antwoord door DBur 26 July 2022, 16:51

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @DBur,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profie hebt ingevuld. Ik heb direct in het systeem gekeken en ik zie al wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd als een nummer wordt overgenomen. Er stond nog een oud account aan jouw nummer gekoppeld. Deze heb ik direct losgekoppeld en verwijderd. 💪🏻

Binnen no time kun jij via deze pagina een nieuw MijnTele2-account aanmaken en je abonnement toevoegen. Let op, wellicht dat het systeem heel even nodig heeft om dit te verwerken, maar ik verwacht dat je zo direct een account kunt aanmaken.

Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😎

Groetjes,

Marciano

Er stond nog een oud account aan jouw nummer gekoppeld. Deze heb ik direct losgekoppeld en verwijderd. 💪🏻

Binnen no time kun jij via deze pagina een nieuw MijnTele2-account aanmaken en je abonnement toevoegen. Let op, wellicht dat het systeem heel even nodig heeft om dit te verwerken, maar ik verwacht dat je zo direct een account kunt aanmaken.

 

Hey Marciano! Super fijn dat je het zo snel hebt kunnen oplossen. Werkt weer zoals eerst 😃. Ik vroeg me ook af waarom mijn netwerk vaak volledig wegvalt (in Kroatië) sinds gisteren, op zelfde plaatsen waar ik voorheen 4 streepjes had. Kan dat per dag verschillen? Als ik mijn telefoon herstart werkt het wel, maar verdwijnt het weer na 5 minuten. Ik zie dan alleen puntjes ipv die balkjes, roaming enzo staan wel aan

Reputatie 7
Badge +12

Hey Danae,

Met alle liefde gedaan! Goed om te horen dat het weer werkt. Wat heerlijk om te horen dat je in Kroatië zit. Hoe is het daar? 😍

Ik gok dat je automatisch verbinding maakt met een netwerk. Kun je checken met welk netwerk je bent verbonden? In Kroatië kun je verbinden met Croatian Telecom. Dit kun je het beste even handmatig doen.

Laat je het me weten of dit helpt? Zo niet, dan ga ik morgen op onderzoek uit! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Hi! 
Zeker een aanrader met de huidige temperaturen 😃. Hij stond inderdaad automatisch, als ik die uit vink kan ik alleen A1 HR, HT HR en TM HR selecteren onder “netwerkselectie” in de iPhone instellingen. Als ik die aan klik, blijven er nog steeds puntjes staan ipv balkjes 😬

Ik denk overigens dat HT HR selecteren en herstarten geholpen heeft. Dusver heb ik 4G ipv 3G en blijft hij al 10 min hangen ipv 5. Zag het terug in een topic van Pajtaz 😀

Reputatie 7
Badge +12

Hey,

Ik ben toevallig nog op zoek naar een last minute voor volgende week, dus wie weet! 😍

Goed om te horen dat HT HR wel een 4G verbinding heeft. Fijn dat je dit hebt kunnen vinden in een ander topic! Werkt het nu wel helemaal goed of blijft 'ie toch hangen?

Zou je me daarnaast een screenshot willen sturen van de netwerken waar je uit kunt kiezen? Wellicht dat deze pagina dan bijgewerkt moet worden. Hier staan in Kroatië namelijk alleen A1 Hrvatska d.o.o (zonder 4G) en Kroatian Telecom (met 4G).

Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Heyhey,

Fijne vakantie alvast in ieder geval! Hij lijkt goed te werken, beter dan voorheen zelfs. Soms is hij even zwak, maar dat ligt ook aan het gebied denk ik. Onderstaand de screenshot 😀
 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey,

Ah, dankjewel - moet helemaal goedkomen! 😎

Superfijn om te horen dat het nu nóg beter werkt. Dat zou heel goed aan het gebied kunnen liggen, maar ik hoop dat je voornamelijk die goede verbinding hebt - en anders lekker van de omgeving genieten, toch? 😁

Super bedankt voor je screenshot! Ik pak ik dit na mijn vakantie op. Mocht je toch nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en mijn collega's staan voor je klaar. En over twee weken, sta ik zelf ook weer fris en fruitig voor je klaar! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hey @DBur,

Ik hoop dat je nog een hele fijne vakantie hebt gehad! Mijn collega heeft de netwerknamen voor Kroatië op de website inmiddels bijgewerkt, zodat ze beter te herkennen zijn: A1 en Hrvatski Telecom (HT HR).

Super bedankt voor je feedback! 🖤

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kom dan vooral terug naar de Community en start dan een nieuw topic. We staan voor je klaar! 

Groetjes,

Marciano

Reageer