beantwoord

koppelen account en sim en puk code

  • 18 September 2022
  • 1 reactie
  • 56 x bekeken

Hallo, ik heb een tijdje terug een nieuw abonnement afgesloten bij tele2 ik had hiervoor ook al een abonnement maar ik wou een nieuwe telefoon, ik wou toen graag mijn nummer behouden dus had ik daar op gedrukt, maar toen kwam ik er achter dat het ongeveer 2 maand zou duren, dus ik had mijn oude simkaart tot die tijd gebruikt in mijn nieuwe telefoon, toen kwam de dag dat ik de simkaarten moest wisselen om mijn nieuwe abonnement t gebruiken, sinds dien kon ik mijn gegevens niet zien op de tele2 app, en kan ik mijn account ook niet koppelen

 

gister avond had ik de nieuwe update van iOS gedownload waardoor ik mijn simcode weer moest invullen, ik dacht dat mijn simcode zoals altijd 0000 was maar dat bleek niet, dus nu moet ik mijn pukcode invoeren maar die weet ik niet, ik heb perongeluk dat kaartje weggegooid waar dat op hoort te staan. Dus ik probeerde het via mijn tele2, maar dan kan ik geen abonnement selecteren omdat ik die niet kan koppelen.

zou iemand mij hierbij kunnen helpen.

hopelijk vandaag, want ik kan geen dag zonder dat ik bereikt kan worden.

icon

Beste antwoord door carbear 21 September 2022, 14:40

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Als je je pukcode niet meer weet en je hebt geen mijntele2 dan moet een medewerker je hiermee helpen. Hoop dat je ondertussen geholpen bent ;)
probeer anders via de chatfunctie op de website een medewerker te spreken. Typ: medewerker spreken tegen chatbot, dat gaat soms best snel overdag.

Ik denk dat je ook een nieuwe mijn tele2 account moet aanmaken voor het nieuwe abonnement dat je hebt afgesloten.

Reageer