beantwoord

klantnummer

  • 21 June 2019
  • 4 reacties
  • 6493 x bekeken

Ik weet niet wat mijn klantnummer is en deze heb ik nodig om een extra internet bundel aan te vragen. Nergens is het aangegeven?
Ik heb tevens 2GB extra nodig, hoe doe ik dit? Dank....
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 21 June 2019, 11:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Hallo Eline2006,

Als je inlogt op de Mijn Tele2 website https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G dan kan je bij Je Account en dan Accountgegevens zien wat je klantnummer is.

Je kan daar ook 2Gb extra aanschaffen via Je Producten en dan Overzicht producten dan zie je aan de rechterkant Extra data kopen

Let wel op dat die extra data alleen geldig is in de huidige maand, dus als je het nu koopt kan je er maar tot einde van deze maand gebruik van maken.
Reputatie 4

Moderator edit, 10-03-2022.

Je klantnummer vind je in MijnTele2 onder: Abonnement (of Abonnement & Instellingen) > Scrol hier naar beneden tot je Contractant ziet staan. Onder je naam en naast je mobiele nummer vind je je Klantnummer.

 

Het klantnummer heb je o.a. nodig bij twee scenario’s:
1. Aanvraag nummerbehoud bij andere provider

2. Handmatige betalingen. Klantnummer moet dan in mededelingen verwerkt worden.

Reputatie 7
Installeer meteen even de Tele2 app op je mobiel, dan bestel je een volgende keer ook heel eenvoudig een bundel. De app geeft daarnaast een aantal andere mogelijkheden, zoals inzicht in je verbruik en facturen.
Reputatie 4
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra