beantwoord

klantnummer

  • 21 juni 2019
  • 4 reacties
  • 218 x bekeken

Ik weet niet wat mijn klantnummer is en deze heb ik nodig om een extra internet bundel aan te vragen. Nergens is het aangegeven?
Ik heb tevens 2GB extra nodig, hoe doe ik dit? Dank....
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 21 juni 2019, 11:21

Hallo Eline,

Je klantnummer kun je inderdaad vinden in je MijnTele2 account.
Je kunt heel gemakkelijk een extra databundel bestellen. Hier staat precies uitgelegd hoe je dat kunt doen.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Eline2006,

Als je inlogt op de Mijn Tele2 website https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G dan kan je bij Je Account en dan Accountgegevens zien wat je klantnummer is.

Je kan daar ook 2Gb extra aanschaffen via Je Producten en dan Overzicht producten dan zie je aan de rechterkant Extra data kopen

Let wel op dat die extra data alleen geldig is in de huidige maand, dus als je het nu koopt kan je er maar tot einde van deze maand gebruik van maken.
Reputatie 4
Badge
Hallo Eline,

Je klantnummer kun je inderdaad vinden in je MijnTele2 account.
Je kunt heel gemakkelijk een extra databundel bestellen. Hier staat precies uitgelegd hoe je dat kunt doen.

Groet Petra
Reputatie 7
Badge
Installeer meteen even de Tele2 app op je mobiel, dan bestel je een volgende keer ook heel eenvoudig een bundel. De app geeft daarnaast een aantal andere mogelijkheden, zoals inzicht in je verbruik en facturen.
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra