beantwoord

KlantenService deactiveerd tot 2x toe verkeerde

  • 4 January 2021
  • 1 reactie
  • 115 x bekeken

TV digitale decoder;

1e x bellen

Heb een digitale TV decoder + een interactieve TV decoder,

De digitale decoder (5 eu p/mnd) wordt niet meer gebruikt kan deze van de factuur af?

Dat kon - ik blij en hang op 

kreeg email ; je TV abonnement wordt gedeactiveerd op…

bel nog x

2e x bellen (half uur in de wacht)

Heb een digitale TV decoder + een interactieve TV decoder,

uurtje terug gebeld of de digitale decoder geschrapt kan worden dat kon maar volgens email is hele abo opgezegd kun je dat even controleren.

klopt mevr..jongeman heeft abonnement weer actief + volgens hem de decoder geschrapt

ik blij - wat staat in de e-mail 

Interactieve decoder opgezegd i.p.v. digitale decoder

 

Dat iets 1x per ongeluk fout gaat (is eigenlijk al niet) oke..(maar voor mij nog begrijpelijk).maar 2x is beetje onacceptabel…

Nu kan ik morgen weer bellen .. om het weer recht te zetten omdat iemand tot 2x toe zijn werk niet goed doet. 

 

Als ik dat bij klanten zou doen zou mijn baas ervan in de rode vlekke schiete ...dus kan echt niet

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 5 January 2021, 15:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Greetje,
Bedankt voor jouw duidelijke uitleg. Ik ga je meteen helpen om met het (de)activeren van de juiste producten. 

Allereerst mijn excuses voor de fout die gemaakt is. Ik ga er alles aan doen om dit voor je aan te passen. Je wilt graag jouw digitale decoder van jouw abonnement afhalen, dat moet zeker kunnen! Als je jouw klantnummer invult in jouw Community profiel dan kan ik dit voor je regelen. Geef je mij een seintje als dat is gelukt? 

Als je meer vragen hebt hierover dan hoor ik het graag. Ik ben er voor je!