beantwoord

Kan wachtwoord MijnTele2 nog steeds niet wijzigen


Hallo,

Ik probeer al vanaf half mei tevergeefs in te loggen op MijnTele2. Ik meende mijn wachtwoord te weten, maar kennelijk was dat onjuist. Bijna 4 weken probeer ik nu al mijn wachtwoord te wijzigen door gebruik te maken van de optie "wachtwoord vergeten". Ik krijg telkens keurig een nieuw wachtwoord toegestuurd, maar dat werkt dan vervolgens niet.
Ik heb al zeker 4 keer telefonisch gesproken met iemand van de helpdesk. De medewerkers liepen samen met mij alle stappen door en dan nog kon ik niet inloggen.
Het laatste advies was: "Probeer het iedere week gewoon nog een keer. Als het over een paar weken nog niet werkt, neem dan nog maar een keer contact met ons op."

Hoe lang gaat dit nog duren en gebeurt er achter de schermen wel iets om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door ajkleinv 22 June 2019, 04:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hallo,

Er is onlangs een nieuwe IT release geweest en deze is succesvol uitgevoerd. Als het goed is, is het probleem nu opgelost. Zou je dat nogmaals kunnen testen? Wanneer het niet lukt dan wil ik dit graag aan de technische afdeling doorgeven als voorbeeld. Kun je me dan vertellen welke foutmelding je krijgt en welke browser(s) je hebt gebruikt. Alvast bedankt.

Groeten Anton
Hallo Anton,

Dank je wel voor je reactie.
Ik heb het zojuist opnieuw geprobeerd, zowel in Firefox als in Chrome. Het werkt nog steeds niet.
Ik krijg bij stap 5 van 6 de melding dat het wachtwoord onjuist is. Datzelfde gebeurt al 4 weken. Ik heb tot in den treure het wachtwoord gecontroleerd. Ik heb gelet op vaak voorkomende vergissingen, zoals O en 0 en l en I en weet zeker dat ik geen spaties heb meegekopieerd.
Ik zou het nu echt niet meer weten.
Reputatie 3
Badge +5
Dat is dan inderdaad wel vreemd. Ik heb het voor je gesignaleerd en hoop dat het snel is opgelost. Ik laat het topic even staan. Ik kan nu ook alleen maar zeggen dat je het later nogmaals moet proberen. Excuses hiervoor.

Groeten Anton
Hallo Anton,

Heb je mijn gegevens dan niet nodig?
Hoe kan het worden opgelost als je niet weet om welk account het gaat?
Reputatie 3
Badge +5
Wij moeten van de technische afdeling het alleen algemeen doorgeven. Zodat ze kunnen zien hoeveel klanten er nog last van hebben. Ik ben wel met je eens dat het beter is om een persoonlijke signalering aan te maken.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Verstuurd.
Reputatie 3
Badge +5
Dankjewel. Ik heb dit opnieuw doorgestuurd met jouw gegevens. Wanneer er genoeg voorbeeld zijn van klanten die nog steeds deze storing hebben dan kunnen ze hoop ik snel achter de oorzaak komen.

Groeten Anton
Ik vind het toch verontrustend dat er pas iets aan een probleem gedaan lijkt te kunnen worden als meerdere mensen er last van blijken te hebben..........
Hallo Anton.
Het is me uiteindelijk gelukt om mijn wachtwoord te wijzigen.
Je mag wat mij betreft dit topic sluiten.
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor het doorgeven. Mocht je nog vragen hebben dan kun je een nieuw topic starten. Bij deze is het topic gesloten.

Groeten Anton