Kan tele2 app niet gebruiken

• 30 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 193 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Beste allemaal,

Ik ben ongeveer 2 weken geleden overgestapt naar een s9 en bijbehorende bundel. Ik kan mijn verbruik niet via de tele2 app zien, er staat dat er geen actief 06nummer gevonden is. Nu ben ik wel een terugkerende klant, bij de informatie van mijn oude tele2 account staat dus wel hetzelfde nummer en mijn goede e-mailadres. Maar hij is dus nog wel gekoppeld aan de simkaart van zo'n 2 jaar geleden. Hoe nu verder?

Vriendelijke groet,
Yannick

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hi Yannick! Welkom terug en welkom op ons forum :)

De sleutel hierin is je e-mailadres. Het e-mailadres dat bij ons is geregistreerd doet namelijk ook dienst als gebruikersnaam voor MijnTele2. Bij je terugkeer heb je een nieuw account gekregen en doordat je e-mailadres bij je oude account nog actief is heb je nu last van bovenstaand probleem.

Er zijn meerdere oplossingen mogelijk. Als je een tweede e-mailadres beschikbaar hebt kun je ervoor kiezen deze te gebruiken voor je oude of nieuwe account. Heb je die niet beschikbaar dan kunnen we je oude account deactiveren (dan moet je wel nog even wachten voor je in kan loggen).

Als je hulp nodig hebt dan help ik je graag verder, ik heb dan wel nog wat gegevens van je nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!