beantwoord

Kan niet inoggen op MijnTELE2 (zowel PC als App)

  • 18 December 2019
  • 5 reacties
  • 342 x bekeken

Wat is de status van de storing? Op pc pagina met ‘sorry’ 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 19 December 2019, 23:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5

Bij gebrek aan een reactie ga ik het topic nu sluiten

Reputatie 5

@Lex1959 @Stadelmr Is het gelukt om in te loggen met de tip van @pipodeclown? Het is mogelijk noodzakelijk je tijdelijke internet bestanden/cookies te verwijderen voordat je opnieuw kan inloggen.

Ik hoor het graag
 

Reputatie 7

Je gebruikt niet toevallig een hoofdletter in je gebruikersnaam? Zo ja, probeer dan eens je gebruikersnaam in kleine letters.

Is dit voor het deel Mobiel?

Voor Internet/TV kan ik gewoon inloggen.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem. Ook ik kom niet meer via de app of via de pc op mijntele2. Foutmelding is gelijk.