beantwoord

Kan niet inoggen op MijnTELE2 (zowel PC als App)

  • 18 december 2019
  • 5 reacties
  • 309 x bekeken

Wat is de status van de storing? Op pc pagina met ‘sorry’ 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 19 december 2019, 23:13

Je gebruikt niet toevallig een hoofdletter in je gebruikersnaam? Zo ja, probeer dan eens je gebruikersnaam in kleine letters.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Zijn er nog meer mensen met dit probleem. Ook ik kom niet meer via de app of via de pc op mijntele2. Foutmelding is gelijk.

Is dit voor het deel Mobiel?

Voor Internet/TV kan ik gewoon inloggen.

Reputatie 7
Badge +1

Je gebruikt niet toevallig een hoofdletter in je gebruikersnaam? Zo ja, probeer dan eens je gebruikersnaam in kleine letters.

Reputatie 5
Badge +2

@Lex1959 @Stadelmr Is het gelukt om in te loggen met de tip van @pipodeclown? Het is mogelijk noodzakelijk je tijdelijke internet bestanden/cookies te verwijderen voordat je opnieuw kan inloggen.

Ik hoor het graag
 

Reputatie 5
Badge +2

Bij gebrek aan een reactie ga ik het topic nu sluiten