beantwoord

Kan niet inloggen op mijntele2

  • 13 September 2020
  • 7 reacties
  • 3956 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Hallo,

 

Ik zie dat er meer mensen zijn met dit probleem. Het lukt mij niet meer om in te loggen op de Tele2 website. Ik gebruik geen app en heb in het verleden wel in kunnen loggen. Het is vreemd om te lezen dat er geen problemen bekend zijn wanneer verschillende klanten het hier melden.

Ik vul mijn gegevens in, vervolgens duurt het laden van de pagina erg lang en gaat het terug naar het inlog scherm.

 

Gr. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 14 September 2020, 15:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7

Log je in op mobiel of vast internet?

Beide geprobeerd, met beide dezelfde uitkomst.

Reputatie 7

Welke dienst(en) heb je van Tele2?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Blup 

Welkom op de Community! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Je moet je MijnTele2-account natuurlijk wel op een manier binnen kunnen komen. Bedankt voor het melden van dit issue.

We zijn in ieder geval keihard bezig om alle puntjes op de i te zetten en fouten uit het systeem te halen. Voor nu heb ik wat stappen voor je die je kan nemen om het probleem op te lossen. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? En heb je ook gecheckt of je de laatste updates geïnstalleerd hebt? Dat is wel belangrijk voor een perfect werkende app. 

Voor de browser heb ik ook tips. Je kan proberen via een andere browser in te loggen of met een incognitoscherm. Ook kan je alle cookies verwijderen, uitloggen en weer opnieuw inloggen. Op deze website lees je hoe je je cookies verwijderd. Als dat ook niet werkt, kan je proberen om een wachtwoord-reset te doen, door op de knop ‘Wachtwoord vergeten’ te drukken. Als dit allemaal niet werkt, dan is alle hoop nog niet vervlogen. Want ik maak meteen een melding van dit probleem bij onze technische dienst!

Ik hoor graag van je of bovenstaande tips hebben geholpen. Geef je ons een update en kan je aangeven welke diensten je hebt bij ons? Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

Thanks @pipodeclown voor de support!  

Welke dienst(en) heb je van Tele2?

Het gaat om een internet en televisie abonnement.

 

@Cas van Tele2 

 

De app gebruik ik niet en heb ik ook niet geïnstalleerd.

 

Heb twee verschillende browsers geprobeerd, cookies verwijderen ook, incognito venster nog niet. Dat zou ik nog kunnen proberen als ik thuis kom.

Wachtwoord reset heb ik eveneens geprobeerd.

 

Bedankt beide voor de hulp.

Als je geen mobiel abonnemrnt van Tele2 hebt, kan je ook niet inloggen op mobiel dus dat hoef je niet te testen.:smiley:

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Blup,

Graag gedaan! Kan je inmiddels weer inloggen?
We horen graag of het weer werkt. Als je meer vragen hebt let me know. We staan voor je klaar! :thumbsup: