beantwoord

kan niet inloggen op mijn tele2

  • 28 June 2021
  • 5 reacties
  • 540 x bekeken

Ik kan niet in mijn tele 2. Wachtwoord of gebruikersnaam opvragen lukt  niet omdat ik geen email ontvang. (ook niet in spambox) als ik opnieuw wil registreren geeft hij aan dat het emailadres bestaat. Ik snap niet hoe dit kan HELP!

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 29 June 2021, 14:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Flinet,

MijnTele2 krijgt een update. Voortaan heb je één login waarmee je al je abonnementen tegelijk kunt beheren. Ook kun je tweestapsverificatie (2FA) aanzetten. Zo log je nóg veiliger in. Waarschijnlijk heb je daardoor problemen met inloggen. Ik help je graag!

We vragen een minuutje van jou

Vanaf nu log je in met een e-mailadres. Het enige wat jij dus hoeft te doen is een nieuwe login met e-mailadres aanmaken. Dat doe je via MijnTele2 maar kan ook via je MijnTele2 app. Je wachtwoord blijft gewoon hetzelfde.

Kies je voor de app? Installeer dan wel eerst even de nieuwste versie voor iOS of Android.

Meerdere abonnementen

Heb je meer mobiele abonnementen bij ons? Je kunt ze voortaan in één omgeving zien en beheren. Als je inlogt met je e-mailadres, zie je een van je abonnementen al staan. Een ander abonnement toevoegen is heel eenvoudig.

Je kunt ook voor elk abonnement een eigen MijnTele2-omgeving houden. Dan kies je per abonnement voor een ander e-mailadres als gebruikersnaam.

 

Je leest alles terug op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijntele2-is-vernieuwd.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag!

Hallo @Flinet,

MijnTele2 krijgt een update. Voortaan heb je één login waarmee je al je abonnementen tegelijk kunt beheren. Ook kun je tweestapsverificatie (2FA) aanzetten. Zo log je nóg veiliger in. Waarschijnlijk heb je daardoor problemen met inloggen. Ik help je graag!

We vragen een minuutje van jou

Vanaf nu log je in met een e-mailadres. Het enige wat jij dus hoeft te doen is een nieuwe login met e-mailadres aanmaken. Dat doe je via MijnTele2 maar kan ook via je MijnTele2 app. Je wachtwoord blijft gewoon hetzelfde.

Kies je voor de app? Installeer dan wel eerst even de nieuwste versie voor iOS of Android.

Meerdere abonnementen

Heb je meer mobiele abonnementen bij ons? Je kunt ze voortaan in één omgeving zien en beheren. Als je inlogt met je e-mailadres, zie je een van je abonnementen al staan. Een ander abonnement toevoegen is heel eenvoudig.

Je kunt ook voor elk abonnement een eigen MijnTele2-omgeving houden. Dan kies je per abonnement voor een ander e-mailadres als gebruikersnaam.

 

Je leest alles terug op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijntele2-is-vernieuwd.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag!

Beste Cas,

Hartelijk dank voor het berichtje. Echter dat is juist het probleem ik kom nergens in een omgeving waarbij ik gegevens kan veranderen. Ik krijg ook geen email van tele2 binnen op mijn mailadres,

Ik kan dus ook niets aanzetten of wijzigen.. Dat is juist het groet probleem!

Andere optie? Dankje wel alvast..

@Cas van Tele2 

De link naar MijnTele2 die hierboven is genoemd, zowel als de link in de webpagina  https://www.tele2.nl/klantenservice/mijntele2-is-vernieuwd  bevat  een fout, waardoor de juiste pagina niet bereikt kan worden. :rage::rage:

 

@Cas van Tele2

De link naar MijnTele2 die hierboven is genoemd, zowel als de link in de webpagina  https://www.tele2.nl/klantenservice/mijntele2-is-vernieuwd  bevat  een fout, waardoor de juiste pagina niet bereikt kan worden. :rage::rage:

 

Maar hoe is het mogelijk dat ik nu niet bij mijn mijntele2 kan komen? Bij wachtwoord opvragen ontvang ik ook geen email (mail provider Solcon)

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Flinet,

Kan het zijn dat je jouw e-mailadres ook gebruikt voor een ander 06 nummer bij Tele2 of T-Mobile? Het e-mailadres kan namelijk maar aan 1 nummer gekoppeld worden. 

Dan raad ik aan om een ander e-mailadres te gebruiken voor dit MijnTele2 account.

Had je voorheen wel toegang tot jouw MijnTele2? Gebruik je de mobiele app?

 



@WhTurner Bedankt voor de tip, ik heb het aangepast!