Kan niet inloggen op Mijn Tele2

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 215 x bekeken

Hallo,

Ik ben sinds deze week klant en ik kan niet inloggen op MijnTele2 account. Niet met verschillende browsers, niet met verschillende apparaten. Leuke binnenkomer. Ik wil nog wat veranderen aan mijn abonnement, maar dit kan zo dus niet. 

Suggesties?

 

Groet.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5

Hi @jellejeremiah, leuk dat je klant geworden bent! En welkom op de community. :smile:

Heb je jouw account al geactiveerd via de activatielink die in de welkomstmail is verstuurd? Op onze site staan nog een aantal andere tips die je kan volgen om gebruik te maken van MijnTele2. Kom je er daarmee niet uit, laat het even weten. Dan gaan we het verder onderzoeken!

Groetjes,

Rox

Dag Rox,

Ja mijn account is al geactiveerd. Zo kan ik ook inloggen op de Tele2 app. Nu zag ik in de community al voorbij komen dat er ook veel problemen zijn met de app zelf.

Maar goed, als ik wil inloggen op mijn desktop dan knippert mijn dashboard en vervolgens houd ik er een blanco scherm aan over. Ik heb het dus al geprobeerd met Chrome en Safari en daarnaast ook in incognito modus (op allebei). 

Is hier een oplossing voor?

 

Groet

 

Reputatie 5

Dag Rox,

Ja mijn account is al geactiveerd. Zo kan ik ook inloggen op de Tele2 app. Nu zag ik in de community al voorbij komen dat er ook veel problemen zijn met de app zelf.

Maar goed, als ik wil inloggen op mijn desktop dan knippert mijn dashboard en vervolgens houd ik er een blanco scherm aan over. Ik heb het dus al geprobeerd met Chrome en Safari en daarnaast ook in incognito modus (op allebei). 

Is hier een oplossing voor?

 

Groet

 

Hmmm, dan gaan we verder kijken. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer