beantwoord

kan niet inloggen op mijn tele2

  • 8 July 2019
  • 8 reacties
  • 261 x bekeken

Ik ben nu al bijna 3 maanden bezig om in te kunnen loggen. Net weer gebeld naar de klantenservice en ze geven mij de gebruikersnaam die ik ook al heb en ik krijg steeds te zien dat mijn gebruikersnaam niet bestaat. Bij opzeggen van mijn abonnement net kreeg ik ook al te horen van een medewerker dat dit al gedaan was! ( knap want ik heb het niet gedaan. ) Ik krijg gewoon mails van tele 2 en als ik intik ww. vergeten kan ik gewoon de stappen doorlopen en zie ik mijn telefoonnummer e.d. en als ik dan de laatste stap intik zie ik staan dat mijn gebruikersnaam niet bestaat en ik naar de klantenservice moet bellen. Aangezien ik dat al een aantel keren gedaan hebt en ze me daar niet verder kunnen helpen wil ik vragen of iemand me hier kan helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen. Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 8 July 2019, 16:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Gelukkig Yvonne. Dit probleem is in de privéberichten opgelost. Ik laat het topic nog even staan.

Groeten Anton
Dank je wel, ik probeerde het zelf al te verwijderen maar het lukte niet.
Super bedankt voor al je hulp het is gelukt ik zit er eindelijk in!!
Groetjes, Ivonne.
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb die ene waar je e-mailadres in staat even verwijderd. Het is voor mij duidelijk. Goed om te horen dat je ook even iemand anders hebt gevraagd. Ik heb vanuit hier nog een testmail gestuurd om het account weer actief te maken. Dit is wel het laatste wat ik vanuit hier kan doen.

Wat je nog kunt doen is de cookies uit je browser verwijderen en daarna opnieuw proberen in te loggen.
Hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn.

Als dat niet het geval is, kunnen we dit probleem niet verhelpen. Sorry.

Groeten Anton
De bovenste wordt ik geregeld naartoe terug gelinkt als ik de sorry niet te zien krijg.
de groene sorry krijg ik te zien als ik in tik mijn gebruikersnaam en ww.
de onderste kreeg ik te zien toen ik inlogde op de webmail.
Ik heb inmiddels mijn dochter gebeld en gevraagd of zij in wilde loggen met mijn gegevens maar ook dat lukte niet en ze kreeg ook sorry er ging iets niet goed.

Groetjes, Ivonne
IK heb alles gestuurd naar je Anton en ook in een andere browser krijg ik sorry te zien dus ook daar werkt het niet.
Reputatie 3
Badge +5
Drie maanden is wel erg lang. Krijg je dan een bepaalde foutmelding wanneer je wilt inloggen. Heb je verschillende apparaten en verschillende browsers geprobeerd? Moet ik misschien iets voor je nakijken wat in Mijn Tele2 staat. Ik begrijp ook dat je abonnement is opgezegd, maar dat je dit niet hebt gedaan. Dat is natuurlijk ook vreemd. Dat wil ik graag even nakijken.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton