beantwoord

kan niet inloggen op ios app

  • 22 June 2019
  • 18 reacties
  • 419 x bekeken

mijn tele2 versie:6.2.0
ios: 12.3.1 / iphone x

Kan iemand mij helpen?

(web doet het gewoon)

Symtoom:

icon

Beste antwoord door Yrref74 27 June 2019, 20:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 7
Ik was al ingelogd in de app, maar werd net met dezelfde melding uitgelogd. Vervolgens de app ‘hard’ gesloten (dubbelklikken op home button en dan naar boven vegen) en opnieuw ingelogd. Dat lukte wel en mijn verbruik wordt ook getoond. Echter werken alle menu keuzes -waaronder facturen inzien en instellingen bekijken- totaal niet. Er lijkt dus wel iets aan de hand te zijn.
Reputatie 7
Vandaag werkte het bij mij weer. En bij jou?
Reputatie 4
Door een storing kun je problemen ervaren met de mijntele2 app. We werken aan een oplossing, excuses voor het ongemak. Kun je wel inloggen op je account via de webversie van MijnTele2?

Groet Petra
Reputatie 7
Badge +8
Ik heb net de nieuwste versie binnen gehaald. 6.3.0 Buildnr 4051.
Die werkt bij mij ook goed. Probeer maar.
Niet bij mij.
Reputatie 7
Badge +8
Jammer, maar je bent duidelijk niet de enige.
Jammer, maar je bent duidelijk niet de enige.

Is dit het beste antwoord dat Tele2 mij kan geven?
Reputatie 7
Badge +8
Ik ben niet van tele2, zoals de meesten hier. Af en toe komt er een moderator langs, te herkennen aan van tele2 achter zijn naam. Zoals bijv Petra. Verder is dit een forum waarbij vooral de klanten proberen elkaar te helpen. Petra zegt dat eraan gewerkt wordt. Zij kan natuurlijk niet voorspellen wanneer het opgelost is. Wat ze wel kunnen is de vragen hier naar de betreffende technische dienst door spelen.
Kun je binnen de app nog het knopje feedback gebruiken? Zo ja, doe dat. Dat komt meteen bij de technische mensen terecht.
En hier blijven vragen, dan weten ze dat er iets mis is.
Succes ermee.
Ik ben niet van tele2, zoals de meesten hier. Af en toe komt er een moderator langs, te herkennen aan van tele2 achter zijn naam. Zoals bijv Petra. Verder is dit een forum waarbij vooral de klanten proberen elkaar te helpen. Petra zegt dat eraan gewerkt wordt. Zij kan natuurlijk niet voorspellen wanneer het opgelost is. Wat ze wel kunnen is de vragen hier naar de betreffende technische dienst door spelen.
Kun je binnen de app nog het knopje feedback gebruiken? Zo ja, doe dat. Dat komt meteen bij de technische mensen terecht.
En hier blijven vragen, dan weten ze dat er iets mis is.
Succes ermee.

mijn excuus. Ik ben heel gefrustreerd met Tele2. Ik kreeg steeds standaard antwoord zoals ' er is op dit moment een storing' of 'oh.. wat vervelend dat...'. Ze laten mij niet met een technische man praten. Overal ben ik zeer ontevreden met de service van Tele2. Ik ben zelf een IT profesioneel, dit soort problemen is bij ons zeker een show-stopper en we doen alles om zoiets binnen een dag op te lossen.
Inmiddels opgelost bij mijn android phone. Ik had een wachtwoord van 99 karakters lang. Inloggen via de website ging goed, maar niet via de app. Ik heb het wachtwoord beperkt tot 20 karakters en inloggen via Android lukt nu wel. Ik ga met iPhone proberen.
Ja overdrijven is ook een vak 😉
Reputatie 7
Badge +8
Wauw een wachtwoord van 99 karakters. Niet te kraken.
Anno 2019, niet meer de tijd je wachtwoord onthouden. Wat nu overdeeven is, is morgen heel gewoon. Ja het is mijn vak om voor de toekomst voorbereid zijn.
Reputatie 7
Badge +12
99 karakters? Tja, daar kan zelfs een moderator je echt niet mee helpen. Succes bij de gemiddelde webshop.
Reputatie 7
Badge +8
De eerste bladzijde van de bijbel bijvoorbeeld!
Reputatie 7
Hoewel er door Tele2 geen maximum aantal karakters wordt aangegeven, kan je als IT professional vast wel zelf vermoeden dat zo’n wachtwoord te lang is als inloggen niet goed gaat.
Reputatie 4
Waarom zou je dat moeten vermoeden als het op de mijn tele2 website wel werkt.
Zeker omdat er vrij vaak klachten over niet kunnen inloggen via de app zijn.
Je zou eerder verwachten dat die app een waarschuwing geeft als je meer karakters invoert dan dat de app aan kan.
Reputatie 4
@Yrref74 Fijn om te horen dat je het zelf hebt kunnen oplossen. Ik ga het topic hierbij dan ook sluiten.

Fijn weekend!

Met vriendelijke groet,
Petra