beantwoord

Kan niet inloggen op de MijnTele2 app

  • 21 April 2017
  • 15 reacties
  • 255 x bekeken

Wij gaan morgen naar Italie en ik kan geen buitenlandse bundel aanvragen
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 21 April 2017, 19:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 6
Hoi Netty! We hebben vandaag een nieuwe update van onze app gelanceerd die veel problemen oplost. Als je een iPhone hebt moet je misschien nog even wachten.

Je kan ook gewoon per SMS een buitenlandbundel aanvragen. Op onze website (die gelukkig nog voortreffelijk werkt) lees je hoe dit moet. Er staan daar ook nog meer handige tips die goed zijn om even door te nemen voor je op reis gaat.

Ik wens jullie een voorspoedige reis toe en een fijn verblijf in Italië 🙂
Dat heb ik geprobeerd een sms te sturen voor 500 MB maar dan krijg ik meteen een bericht dat de sms code niet goed is
Reputatie 6
Heb je goed op de spelling gelet? Zorg er ook voor dat er niet per ongeluk spaties in zitten. De juiste code is 'EU500'.
Net weer geprobeerd 'EU500' krijg meteen bericht de sms code u's niet goed
Reputatie 6
Hmm, dat is gek. Vind je het goed als ik even met je meekijk? Ik heb dan nog wel wat aanvullende gegevens van je nodig. Zou je aan je profiel je klantnummer en je geboortedatum kunnen toevoegen?

Je mag me ook een privébericht sturen. Ik ontvang dan graag je volledige adresgegevens en je klantnummer of geboortedatum. Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Alvast bedankt!
Privé bericht gestuurd,
Kan mijn klantnummer niet vinden,waar staat dat
Reputatie 6
Bedankt, ik heb je bericht ontvangen en even gekeken waar het mis ging. Bij elke zichtbare poging lijken kleine spelfoutjes te zijn gemaakt bij het aanvragen van de bundel.

Ik ben zo vrij geweest om zelf even een EU bundel van 500 MB voor je aan te vragen; je kan morgen met een gerust hart door blijven internetten.
Heel hartelijk bedankt,maar ik zou wel graag even willen weten welke fout ik maakte
Hoi Frenk op de app stond meteen als ik een EU bundel kocht,maar nu staat hij niet op mijnTele 2 waar kan ik hem dan vinden
Reputatie 6



De laatste (staat bovenaan) was bijna goed. Als je de 'haakjes' weglaat lukt het wel ;)

Edit: je bundel staat klaar voor activatie, deze werkt zodra je de grens overgaat
Normaal kreeg ik meteen een bericht van Tele2 als ik de EU bundel had ,nu heb ik er nog geen gehad
Oke nogmaals bedankt voor je hulp
Reputatie 6
Graag gedaan, geniet van Italië 🆒
Reputatie 6
Topic gesloten wegens inactiviteit