beantwoord

Kan niet inloggen, nummer niet zichtbaar/geactiveerd

  • 23 June 2018
  • 2 reacties
  • 125 x bekeken

Hallo,

Mijn ouders hebben begin dit jaar als cadeau mijn abonnement afgesloten, maar via hun emailadres, waar al meerdere nummers/abonnementen opstonden. Nu heb ik dus nooit geactiveerd en ze zien mijn nummer er ook niet tussen staan, maar ik krijg wel data en sms/belminuten en er wordt gewoon betaald. Ik heb alleen geen correcte inzage in wat ik doe. Ik zou dit graag wel krijgen, of mogelijk op mijn eigen emailadres, enig idee hoe ik dit kan doen? Als ik een nieuwe activatiemail probeer te sturen kregen ze volgensmij een mail om het wachtwoord te veranderen wat ik niet wil.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door pipodeclown 23 June 2018, 12:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Tele2 kan jou niet zomaar toegang geven tot Mijn Tele2 waarin een abonnement van je ouders staat. Je ouders dienen Mijn Tele2 te activeren op hun/het abonnement, zodat zij inzicht hebben en wijzigingen kunnen doorvoeren. Vervolgens kun jij je ouders vragen of zij de app op je telefoon willen installeren, waardoor je inzicht hebt in je verbruik. Je ouders blijven dan wel verantwoordelijk voor de acties die jij in de app kan doen (zoals extra bundels bestellen).
Reputatie 6
Hoi deborabora

Welkom op het forum van Tele2,

We kunnen dit helaas niet splitsen, ehet enige wat ik kan adviseren is om je verbruik in j e toestel bij te houden.

Fijne dag,

Arjan
Tele2