beantwoord

Kan niet inloggen Mijn Tele2 mobiel: Fout bij ophalen data

  • 30 August 2020
  • 11 reacties
  • 652 x bekeken

Ik kan niet inloggen op Mijn Tele2 mobiel.

Heb het nodig voor herstellen van een tweede probleem: op mijn mobiel wordt iedereen rechtstreeks doorgestuurd naar voicemail. Ik kan op die pagina voicemail uitzetten.

(#21# werkt niet.)

icon

Beste antwoord door gross 30 September 2020, 15:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7

Heb je eerder wel ooit kunnen inloggen? Of log je nu voor het eerst in? Ben je recent gemigreerd, overgestapt of klant geworden?

Ja. Nee.Nee.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @gross,
Welkom op de Community! Niet kunnen inloggen op jouw Mijn Tele2, dat gaan we fixen. Bedankt voor het invullen van jouw Community Account. Ik heb meteen jouw gegevens gecontroleerd!

Het lijkt erop dat er iets misgegaan is achter de schermen. Ik heb dit meteen doorgezet naar de technische dienst. Kan jij jouw toestel een herstart geven? Heb je geprobeerd om in te loggen via de app of via de webbrowser? Lukt bellen en sms-en wel? Ik hoor graag van je zodat ik dit kan oplossen voor jou! :muscle:

Hallo Cas,

Inloggen via webbrowser en app lukt nog steeds niet. 

Heb contact gehad met klantenservice. Oorzaak is kennelijk de migratie naar T-Mobile.

Ze hebben voicemail uitgezet maar ben mobiel nog steeds niet bereikbaar.

Als ik netwerkinstellingen herstel ben ik even bereikbaar, vervolgens niet meer. SMS komt ook pas over een half uur binnen dus inloggen/betalen bij ING lukt ook niet.

 

Als ik wifi uitzet ben ik ook bereikbaar. Vreemd.

Wifi weer aan, twee telefoontjes bereikbaar, daarna weer niks…

 

Reputatie 7
Badge +12

Misschien is er iets met bellen over wifi wat bij jou verkeerd gaat? Zet dat eens uit op je toestel.

Misschien is er iets met bellen over wifi wat bij jou verkeerd gaat? Zet dat eens uit op je toestel.

Stond uit.

Reputatie 7

Hallo Cas,

Inloggen via webbrowser en app lukt nog steeds niet. 

Heb contact gehad met klantenservice. Oorzaak is kennelijk de migratie naar T-Mobile.

Ze hebben voicemail uitgezet maar ben mobiel nog steeds niet bereikbaar.

Als ik netwerkinstellingen herstel ben ik even bereikbaar, vervolgens niet meer. SMS komt ook pas over een half uur binnen dus inloggen/betalen bij ING lukt ook niet.

 

Je kunt de app van ING gebruiken, heb je alleen data voor nodig.

Hallo Cas,

Inloggen via webbrowser en app lukt nog steeds niet. 

Heb contact gehad met klantenservice. Oorzaak is kennelijk de migratie naar T-Mobile.

Ze hebben voicemail uitgezet maar ben mobiel nog steeds niet bereikbaar.

Als ik netwerkinstellingen herstel ben ik even bereikbaar, vervolgens niet meer. SMS komt ook pas over een half uur binnen dus inloggen/betalen bij ING lukt ook niet.

 

Je kunt de app van ING gebruiken, heb je alleen data voor nodig.

 

Ben nu pas aangemeld voor app. Laatste stap was bevestiging met SMS die natuurlijk nooit of te laat binnenkwam.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @gross,
Even een update. Het probleem is nu in behandeling bij een speciale afdeling van de technische dienst. Jouw case is in goede handen. Ik heb nog een keer duidelijk gemaakt dat dit een hoge prioriteit heeft! Ik kan mij voorstellen dat dit echt niet fijn is. We doen er alles aan om dit op te lossen. Weet dat ik voor je klaar sta als ik je vragen hebt. Voor nu wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Als je meer vragen hebt, let me know. Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

OK. Alle problemen opgelost. Ben weer bereikbaar (door nieuwe simkaart) en inloggen op mijntele2 lukt weer. Bedankt.