beantwoord

Kan niet inloggen in MijnTele2 en ik wil mijn abonnement wijzigen

  • 28 September 2020
  • 2 reacties
  • 179 x bekeken

Het lukt me niet om in te loggen bij MijnTele2. Mijn wachtwoord wordt niet herkend en mijn gebruikersnaam ook niet. Heb beide opnieuw aangevraagd, maar zelfs mijn account wordt (na invullen gegevens zoals postcode etc.) niet herkend. Vreemd want ik ben toch al bijna anderhalf jaar klant. Had dit probleem enkele maanden geleden ook al. 
Uiteindelijk wil ik mijn abonnement wijzigen. Kan dat niet wat makkelijker?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 29 September 2020, 00:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Heb je al bericht ontvangen dat je bent gemigreerd naar het nieuwe netwerk?
Probeer eens in te loggen via https://www.tele2.nl/login

Kan je wel inloggen in de mobiele app van Tele2? Er zijn er 2, probeer ze beide even. De ene is voor klanten die al gemigreerd zijn, de andere voor klanten die nog niet gemigreerd zijn.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Tieman,
Welkom op de Community! Goed dat je jouw vraag hier stelt want de Community helpt jou meteen verder. Je wilt jouw abonnement wijzigen en daarvoor wil je inloggen en dat lukt niet. Geen zorgen, we gaan dit meteen voor je fixen!

Het is natuurlijk niet zo prettig dat je problemen hebt met het inloggen op Mijn Tele2 en dat je dit al eerder had! Er zijn soms wat problemen met de Mijn Tele2 omgeving maar die worden ook altijd opgelost! Geen zorgen, er zijn altijd een dingen die je zelf kan doen!

Je kan proberen via een andere browser in te loggen. Ook kan je alle cookies verwijderen, uitloggen en weer opnieuw inloggen. Als dat ook niet werkt, kan je proberen om een wachtwoord-reset te doen, door op de knop ‘Wachtwoord vergeten’ te drukken.

Als dit allemaal niet werkt, dan is alle hoop nog niet vervlogen! Wat wil je precies doen in MijnTele2? Ik kan dat namelijk ook hier voor je regelen! Bedankt voor het invullen van jouw Community account, ik heb meteen in het systeem kunnen checken watvoor abbonnement jij hebt. Wil je jouw Internet thuis abonnement wijzigen? Ik hoor het graag van je. Ik sta voor je klaar! :muscle: