beantwoord

Kan niet inloggen in mijntele2


Reputatie 5

Beste Tele2ers,

 

In het verleden ben ik klant van Tele2 geweest zoals jullie weten, vanaf deze week kom ik terug en dien ik natuurlijk in mijn Tele2 account de sim te activeren. Vreemd genoeg kon ik begin dit jaar nog wel in mijn Tele2 account en ook in de app… Maar als ik nu inlog logt hij in, maar daarna wordt ik er uit gegooid met de mededeling: 

Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie.

 

Terwijl ik met hetzelfde account begin dit jaar gewoon kon inloggen en in de app ook, zal wel handig zijn als dit werkend wordt gemaakt als ik mijn sim wil activeren..

icon

Beste antwoord door simnlru 8 May 2020, 20:00

Bekijk origineel bericht

10 reacties

Reputatie 7

Waarschijnlijk kan je pas weer inloggen zodra de Tele2 dienst weer actief is.

Welkom terug overigens! Wat heeft je doen besluiten om weer terug te keren?

Reputatie 5

Waarschijnlijk kan je pas weer inloggen zodra de Tele2 dienst weer actief is.

Welkom terug overigens! Wat heeft je doen besluiten om weer terug te keren?

Dat is het hem dus, ik kon vorige maand nog gewoon inloggen zonder enige probleem en nu opeens niet meer..

 

Snelheid van de verbinding in mijn omgeving, de keuze vrijheid van bundels en dat Tele2 4G gaat aanbieden in de EU en als laatste de prijs. Ik merkte gewoon dag en nacht verschil met die andere provider in Europese landen om op het 4g netwerk gelaten te worden ipv het 3g/2g netwerk, mede daarom heb ik toen voor de overstap gekozen + goede combi met een telefoon).

Reputatie 7

Misschien is dat tot een jaar na dato toegankelijk en dus net afgelopen?

Reputatie 5

Tele2 is nu actief maar nog steeds kan ik niet inloggen in mijn Tele2.

Reputatie 7
Badge +12

Bel even de klantenservice, dan kunnen ze een ander email account aan je 06 nummer koppelen.

Reputatie 5

Bel even de klantenservice, dan kunnen ze een ander email account aan je 06 nummer koppelen.

Heb geen ander email adres (wil zulke dingen centraal houden), heb al contact gehad en die gene gaf aan dat op de dag zelf het wel moet werken (wat het dus niet doet). Het rare is dat het account vorige maand nog gewoon wel werkt en  @eric MijnTele2 app werkt gewoon wel en alles wordt weergegeven in de app (account). Maar met dat account kan ik blijkbaar in geen 1 browser inloggen of device.

Reputatie 7

Heb je de gebruikersnaam (/e-mailadres) ingevuld met allemaal kleine letters?

En al geprobeerd met een andere browser of incognito sessie?

Reputatie 5

Heb je de gebruikersnaam (/e-mailadres) ingevuld met allemaal kleine letters?

En al geprobeerd met een andere browser of incognito sessie?

Tuurlijk, doe het zoals altijd.

Yes, getest in: Opera, chrome, firefox en Edge. Zelfde resultaat.

Reputatie 7

In dat geval zal een moderator voor je moeten gaan kijken of je kunt de klantenservice bellen. Maar als terugkomende klant weet je dat al 🤡

Reputatie 5

In dat geval zal een moderator voor je moeten gaan kijken of je kunt de klantenservice bellen. Maar als terugkomende klant weet je dat al 🤡

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/tele2-sim-only-issue-79856  Zoals in het andere topic naar voren is gekomen is het opgelost door Tele2 zelf. Nog steeds vreemd waar de fout zat.

Reageer