beantwoord

Kan niet inloggen

  • 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 204 x bekeken

Beste allemaal,

Als nieuwe klant kan ik niet inloggen in de MijnTele2 app. Zodra ik op de login pagina mijn logingegevens invoer, krijg ik als eerst een intro over de app te zien. Die blader ik door tot het einde en dan kom ik vervolgens uit het niets weer terug op het aanmeldscherm zonder een foutmelding. Dit blijft zich herhalen. Wel kan ik via de site inloggen zonder problemen.

Ik heb verder op het forum gezocht en blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem dat (nog steeds?) niet verholpen is.

Belangrijke punten:
- Mijn account is geactiveerd;
- Ik weet zeker dat ik de juiste logingegevens invoer;
- De app heb ik een paar keer opnieuw geïnstalleerd;
- Ik heb mijn wachtwoord een paar keer veranderd;
- Ik heb mijn telefoon een paar keer opnieuw opgestart;
- Ik ben in bezit van een Samsung Galaxy S8 met Android-versie 7.0;
- De laatste app-versie staat op mijn telefoon geïnstalleerd (3.5.0).

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.

Met vriendelijke groet,
Semih
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 5 september 2017, 09:21

Hoi Semih,

Laten we beginnen bij het begin, is je abonnement al actief?
Als een abonnement nog niet actief is dan doet de App het niet, pas als je bij ons belt/internet kan je gebruik maken van de App.
Tot die tijd krijg je telkens als je inlogt in de App automatisch weer het beginscherm te zien, op de computer kan je al wel inloggen in de mijntele2 omgeving..

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Hoi Semih,

Laten we beginnen bij het begin, is je abonnement al actief?
Als een abonnement nog niet actief is dan doet de App het niet, pas als je bij ons belt/internet kan je gebruik maken van de App.
Tot die tijd krijg je telkens als je inlogt in de App automatisch weer het beginscherm te zien, op de computer kan je al wel inloggen in de mijntele2 omgeving..

Groetjes, Maris
Hallo Maris,

Hartelijk dank voor je reactie.

Mijn abonnement is nog niet actief, dus dan moet het daaraan liggen.

Voor nu kan deze topic gesloten worden.

Met vriendelijke groet,
Semih
Badge
Ik zal het topic voor je sluiten! ^Maris