kan niet in Mijn Tele2 mobiel app

  • 14 februari 2019
  • 3 reacties
  • 171 x bekeken

Hallo
ik kan niet inloggen en registreren in mijn tele2 mobiel (niet via mobiel, niet via tablet, niet via de PC)
als ik wil registreren wordt mijn email niet herkent en ook mijn 06 nummer is niet bij tele2 bekent?
toch gek, ik bel met het tele2 netwerk, krijg de smsjes dat de factuur weer klaar staat in mijn tele2 (waar ik dus niet in kan), dat mijn belbundel op is!!
hoe kan dit.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Als je zorgt dat je klantgegevens in je forumprofiel staan (niet op dit openbare forum posten), dan kan en Tele2 moderator voor je in de systemen kijken zodra je topic wordt behandeld.
Reputatie 4
Badge
Ik kijk graag even voor je in de systemen om je te kunnen helpen. Kun je me hiervoor een privé bericht sturen met je adres en klantnummer of geboortedatum? Je klikt hiervoor op mijn profiel dan dan stuur bericht.
Reputatie 4
Badge
Probleem opgelost. Email adres gecorrigeerd waardoor er weer ingelogd kan worden. Topic gesloten.