beantwoord

Kan MijnTele2 niet activeren

  • 17 April 2020
  • 4 reacties
  • 342 x bekeken

Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren. De eerste keer dat ik het probeerde kreeg ik wel een mailtje om de activatie te bevestigen, maar de pagina achter de link wilde niet laden.

Als ik nu een nieuwe activatielink probeer te laten sturen krijg ik altijd de melding “Sorry, er is iets misgegaan”.

Als ik met een ander emailadres registreer krijg ik niet deze foutmelding, maar komt het mailtje met de activatielink gewoon nooit binnen.

 

Wat nu?

icon

Beste antwoord door Alexons 27 April 2020, 01:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren…..

Ik heb hierover contact gehad met een medewerker op de chat.
Volgens haar is er een storing op dit moment en moet ik het later opnieuw proberen.
Is jouw issue al opgelost of lukt het nog steeds niet om je mijn tele2 te activeren?

Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren. De eerste keer dat ik het probeerde kreeg ik wel een mailtje om de activatie te bevestigen, maar de pagina achter de link wilde niet laden.

Als ik nu een nieuwe activatielink probeer te laten sturen krijg ik altijd de melding “Sorry, er is iets misgegaan”.

Als ik met een ander emailadres registreer krijg ik niet deze foutmelding, maar komt het mailtje met de activatielink gewoon nooit binnen.

 

Wat nu?


Ik heb dit probleem ook. Ik wilde mijn sim kaart activeren, maar ik kon allereerst mijn tele2 niet eens activeren. Uiteindelijk na veel “wachtwoord vergeten” en “activatie” mails heb ik gebeld en is mijn sim kaart geactiveerd, maar mijn tele2 kan ik nog niks mee. De medewerker heeft het voor me gemeld en zei dat ik binnen een paar dagen een mail zou krijgen met een nieuwe activatie link, maar die kwam de volgende dag al binnen dus die heb ik over het hoofd gezien en nu krijg ik steeds een ongeladen pagina als ik een nieuwe mail laat sturen en op de activatielink klik.

Erg jammer dit, want met T-Mobile had ik geen enkel probleem met inloggen.

Werkt nog steeds niet helaas.

Het lukt me niet om MijnTele2 te activeren. De eerste keer dat ik het probeerde kreeg ik wel een mailtje om de activatie te bevestigen, maar de pagina achter de link wilde niet laden.

Als ik nu een nieuwe activatielink probeer te laten sturen krijg ik altijd de melding “Sorry, er is iets misgegaan”.

Als ik met een ander emailadres registreer krijg ik niet deze foutmelding, maar komt het mailtje met de activatielink gewoon nooit binnen.

 

Wat nu?


Mijn activatielink werkt weer.