beantwoord

Kan mij niet aanmelden/activeren voor mijn tele2

  • 16 juni 2017
  • 8 reacties
  • 192 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hallo, ik probeer mij al een tijdje aan te melden voor mijn tele2, zodat ik daarna oom de app kan gebruiken om mijn verbruik in te zien. Helaas blijft niet lukken.
Ik heb geprobeerd met de link in de welkomstmail, ik heb geprobeerd om een nieuwe link te laten mailen, krijg steeds "er is iets fout ht gegaan..."

Ik heb ook jullie klantenservice gebeld (1200) heb 10 minuten gewacht en gebeld, met als enige oplossing "ja, u moet toch echt de link uit de welkomstmail gebruiken.. Probeert u dat nog es, en anders belt u terug..." niets geholpen dus.. En wat bleek? Die minuten gingen nog van mijn belbundel af ook... T lijkt me toch dat een klantenservice wel "gratis" gebeld mag worden?

Daarom nu dus maar via dit forum.

Ik hoop dat het zo wel lukt.

Groet, Arjan
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 17 juni 2017, 15:07

Hallo Arjan,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb het een en ander gecontroleerd en getest en ben tot de conclusie gekomen dat ik dit niet voor je kan oplossen.
Daarom heb ik het doorgestuurd aan een gespecialiseerde afdeling die dit wél kan. Zij zullen dit pas na het weekend in behandeling nemen en binnen 6 werkdagen een terugkoppeling geven. Dat is dus nog eventjes afwachten.

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 2
Zelfde probleem hier ook. Draaideur effect.
Dit gebeurde mij ook telkens. Mijn abonnement staat op mijn moeders naam en zij heeft dus ook haar gegevens ingevoerd in de winkel.

Als ik een account wilde maken lukte het telkens niet. Nu kwam ik erachter dat ik specifiek de mail die in de winkel was opgegeven moest gebruiken om een account te maken. Ik heb dus een account aan moeten maken met mijn moeders e-mailadres.

Is dit bij u misschien ook het geval?
Badge
Hallo Arjan,

Wat lastig dat je nog helemaal geen gebruik kunt maken van Mijn Tele2. Via deze weg wil ik dit graag voor je oplossen. Daar heb ik wel wat gegevens voor nodig. Zou je een Privébericht naar Jurrien willen sturen met daarin je volledige adres en geboortedatum? Dan kan ik aan de slag!

Groeten Jurrien

Ps. Voor alle anderen raad ik aan zelf een topic te starten.
@ morvdl,

Helaas is dat bij mij niet het geval, want op het mailadres dat ik probeer te gebruiken, krijg ik wel gewoon mijn maandfactuur binnen, dus het mailadres zou moeten kloppen...ook alle combinaties met en zonder hoofdletters geprobeerd...

Maar ik heb nu reactie van een moderator dus vestig ik daar nu even mijn hoop op 🙂

Goed weekend
Badge
Hallo Arjan,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb het een en ander gecontroleerd en getest en ben tot de conclusie gekomen dat ik dit niet voor je kan oplossen.
Daarom heb ik het doorgestuurd aan een gespecialiseerde afdeling die dit wél kan. Zij zullen dit pas na het weekend in behandeling nemen en binnen 6 werkdagen een terugkoppeling geven. Dat is dus nog eventjes afwachten.

Groetjes Jurrien
Beste Jurrien,

Vanochtend kreeg ik inderdaad een nieuwe mail van tele2 waarmee ik eindelijk mijn tele2 account kon activeren en mijn verbruik in kan zien...

Bedankt voor de service!

Mooie dag,

Arjan
Badge
Hoi Arjan!

Hartstikke fijn om te horen dat de problemen met inloggen zijn verholpen. Ik heb het graag voor je gedaan :P

Groetjes Jurrien
Badge
Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Mochten we nog eens kunnen helpen dan verzoek ik je een nieuw topic te starten.
Groetjes Jurrien