beantwoord

Kan geen gebruik maken van de app

  • 29 december 2020
  • 3 reacties
  • 108 x bekeken

Hallo, als ik wil inloggen op mijn Tele2 app dan staat er dat mijn telefoonnummer niet actief is. Ik kan momenteel dus mijn bundels niet zien en ook geen bundelbooster activeren, omdat ik Unlimited internet heb.

icon

Beste antwoord door eric 29 december 2020, 22:03

Als je bent overgezet naar het nieuwe netwerk, maak even een nieuwe registratie. Daarmee kun je in de nieuwe app inloggen.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als je bent overgezet naar het nieuwe netwerk, maak even een nieuwe registratie. Daarmee kun je in de nieuwe app inloggen.

Het probleem is dat ik al eerder klant ben geweest bij Tele2. Ik zie in de app dan ook al mijn gegevens staan en daar staat bij dat er geen (nieuw) abonnement actief is. Alle gegevens zijn ook nog steeds hetzelfde, het telefoonnummer, email etc. 
Het moet denk ik handmatig aangepast worden door 1 van de medewerkers..

Never mind, het is mij al gelukt!

Reageer